Mamma underkläder

Status
Stängd för vidare inlägg.

jea78

Trådstartare
Hej
jag skulle vilja ha tips och råd om var ni hittade sköna mamma underkläder.. hittar inget i stan här..
jag börjar bli tokig för alla min underkläder börjar bli för små.. och dom åker ner.. inte skönt eller snyggt..
tack på förhand
 
Sv: Mamma underkläder

Jag var totalt osexig :D köpte ett 6-pack med trosor i strl L på överskottsbolaget :p
 
Sv: Mamma underkläder

Antingen vanliga låga mjuka töjbara bikinitrosor (för 11 kr st i landstingets personalbutik) UNDER magen eller på vintern stoooooora supertöjbara svarta mammatrosor som gick över hela magen. Kostade ca 20 kr på GeKås i Ullared.

Hihi, fråga en viss användare här inne om hur sexiga de var :cool: :banana:
 
Sv: Mamma underkläder

gillade inte att ha trosor uppdragna över magen så jag satsade på HMs billiga mamma-underbyxor som går under magen... finns i 2-pack och är supermjuka
 
Sv: Mamma underkläder

Tack för alla svar:D
Jag ska ge mej i väg till stan och leta, men jag är nog ute efter troser som går över magen och har inte hittat hittils, men annars så får jag köpa L storlekar.. för jag ska inte till GeKås förren i nov
 
Sv: Mamma underkläder

Tack för alla svar:D
Jag ska ge mej i väg till stan och leta, men jag är nog ute efter troser som går över magen och har inte hittat hittils, men annars så får jag köpa L storlekar.. för jag ska inte till GeKås förren i nov


om det är för att "vanliga" trosor åker ner när magen blir lite större så gör inte "låga" mamma-trosor det för de är skurna "under" magen... annars så har väl HM såna över magen med...
 
Sv: Mamma underkläder

om det är för att "vanliga" trosor åker ner när magen blir lite större så gör inte "låga" mamma-trosor det för de är skurna "under" magen... annars så har väl HM såna över magen med...

Jaha ok.. vad bra ..då kan jag ju köpa låga med..
tack:D
 
Sv: Mamma underkläder

Bara en liten fråga - låga trosor på HM för gravida - köpte du samma storlek som du har normalt eller gick du upp i storlek???
 
Sv: Mamma underkläder

Bara en liten fråga - låga trosor på HM för gravida - köpte du samma storlek som du har normalt eller gick du upp i storlek???

hmmm gick ock kollade... de är i strl medium så det är nog samma jag brukar ha...

första graviditeten var jag höggravid på sommaren och kunde inte tänka mig att ha trosor som gick upp över magen så jag hade mina vanliga fast dom kasade ner, så jag blev jätteglad när jag såg att det fanns låga när jag var gravid andra gången för jag klarar verkligen inget som sitter åt över magen när jag är gravid...

finns på andra ställen än HM men de på HM var i bomull och jag vägrar ha annat... (kanske är i bomull på andra ställen med, men vet att jag fick utbrott i flera affärer när jag letade :o )
 
Sv: Mamma underkläder

Jag har köpt jättesköna underbyxor och behåar på www.mamastore.se och på www.4mom.se.
Rekommenderar särskilt Anita Maternety trosor på Mamastore som är sömlösa på sidorna och med mjuk frotte i grenen.
Tänk om vanliga trosor kunde vara så sköna. :bow:

Behåarna är också jättebra.
Det finns flera sportmodeller med brottarrygg, som jag personligen föredrar.
När det gäller behåar har jag varit tvungen att gå upp ytterligare en storlek både på bredd och kupa ju längre tiden gått.
Tips; ta fram måttbandet och mät innan du beställer. Jag blev förvånad över att jag plötsligt drog så stora storlekar. ;)
 
Sv: Mamma underkläder

Var ute på stan och letade och hittade två par Mamma troser, båda gick upp över magen, jag frågade iallaafärer men dom hade inte, det är inte så vanligt svarade en del.. jag som tycker jag ser gravida tjejer överallt..
Jag ska genast gå in och kolla på dom sidre du rekomenderat
tack :bow:
 
Sv: Mamma underkläder

Dom flesta verkar använda sina vanliga trosor tycker jag att jag hör numera.
Det gjorde jag också. Har enbart låga string, så dom satt nedanför magen hela tiden utan att sitta obekvämt.

Nu får jag tyvärr lov att använda hipsters, eftersom jag fortfarande blöder och måste använda trosskydd.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej hej Jag vill bara ha lite råd hur jag ska gå till väga i en väldigt jobbig situation som nätt och jämnt tar all energi man har...
Svar
4
· Visningar
1 744
Senast: Inte_Ung
·
Kläder & Bli fin Finns det i dammodell? Själv börjar jag känna mig rätt uppgiven. Har testat mig igenom jackor på HM, Lindex, KappAhl, Åhlens Bikbok och...
Svar
12
· Visningar
813
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 099
Senast: LiviaFilippa
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 982
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp