Mallorca, tips

Milosari

Trådstartare
Jag och väninnan + 3 barn (då ca 4, 6 och 8) ska åka till Mallorca i vår. Vi kommer utgå från Cala Bona, bor i lägenhet och har tillgång till hyrbil. Minst en natt ska spenderas i Palma. Barnen är mycket resvana. Vi vuxna är intresserade av mat, vin och kultur. Vad får vi inte missa? Budgettips?
 
Jag och väninnan + 3 barn (då ca 4, 6 och 8) ska åka till Mallorca i vår. Vi kommer utgå från Cala Bona, bor i lägenhet och har tillgång till hyrbil. Minst en natt ska spenderas i Palma. Barnen är mycket resvana. Vi vuxna är intresserade av mat, vin och kultur. Vad får vi inte missa? Budgettips?
Nu var det många år sedan vi var där men det som barnen länge pratade om var Drakgrottorna: https://www.google.com/search?q=dra...4653725,rc_q:Drach%20Caves,ru_q:Drach%20Caves

Inne i Palma finns en bar, Abaco, med en överdådig inredning, så för mycket att det blir underbart: https://www.google.com/search?q=aba...77829108993,rc_q:BAR%20ABACO,ru_q:BAR%20ABACO
Inte direkt barninriktat dock.
 
Jag och väninnan + 3 barn (då ca 4, 6 och 8) ska åka till Mallorca i vår. Vi kommer utgå från Cala Bona, bor i lägenhet och har tillgång till hyrbil. Minst en natt ska spenderas i Palma. Barnen är mycket resvana. Vi vuxna är intresserade av mat, vin och kultur. Vad får vi inte missa? Budgettips?
Akta er lite för östkusten. Det är väldigt vackert där med små vikar mellan stora klippor och fina stränder MEN det kan vara skräp i vattnet.
Vi var där en vecka, 2 av dagarna var vatten turkost klart men när det blåste lite kom det inte mängder med små plastpartiklar.
Pratade med en jobbarkompis som upplevt samma sak på östkusten men inte vid typ Alcudia.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 411
Senast: bollen__
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
33 879
Senast: Snurrfian
·
Relationer Gammal användare, anonymt nick. För ett år sen valde jag att separera från mina barns pappa. Barnen är idag 3 och 8. Beslutet hade...
2 3
Svar
51
· Visningar
8 986
Senast: nejlica
·
Tjatter Välkomna till en ny lek, hoppas ni är redo! :) LL: MikaTela 1. Heffaklumpen 2. Niyama 3. Blacksmithfarm 4. Madalitso 5. qitis 6. cirkus...
12 13 14
Svar
274
· Visningar
8 460
Senast: MikaTela
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp