Så kan det gå! Jag tyckte färgpennorna var så dryga att få starka täckande färger av, tusch blev lättareJag köpte hem tusch för att prova och jag säger tvärtom blev så mycket sämre i min bok fortsätter att måla med mina färgpennor jag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så kan det gå! Jag tyckte färgpennorna var så dryga att få starka täckande färger av, tusch blev lättareJag köpte hem tusch för att prova och jag säger tvärtom blev så mycket sämre i min bok fortsätter att måla med mina färgpennor jag
Tack! Jag använder Stabilo, blöder tyvärr igenom pappret dock så jag offrar tråkiga sidor@gul_zebra Vilken fantastisk bild, älskar hur färgstark den är! Vad använder du för tuschpennor? Sådär vill jag också kunna färglägga.
Titta om de finns på amazon, ibland har amazon en titta inuti-knapp.Även dream catcher hittade jag ett par enstaka bilder från, resten inget
Tycker ni det är viktigt med bakgrunder på bilderna? Dvs är det ok som på @Trott :s fantastiska bild här ovan, att enbart ha ett motiv och lämna bakgrunden tom och vit?
Tycker ni det är viktigt med bakgrunder på bilderna? Dvs är det ok som på @Trott :s fantastiska bild här ovan, att enbart ha ett motiv och lämna bakgrunden tom och vit?