Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kör Faber Castell Polychromos, har deras 60- och 120-set.
Åhh. Dom såg bra ut, men dyyyyra! Får ta och spara undan..
Åhh. Dom såg bra ut, men dyyyyra! Får ta och spara undan..
Jag köpte nyss ett 48-pack på eBay för 140:- inklusive frakt lovar att recensera dem när de kommer!De här kändes väldigt prisvärda
http://www.mattonbutiken.se/index/product/id/POLY36SET/FARGPENNA_POLYCOLOR_36-SET.html
Vilket ha-begär!
Har blivit lurad av er i tråden och i veckan ska jag nog beställa mina första målarböcker och pennor.
Jag lovar att recensera!Jag har också börjat måla, så kul det är! Jag är inte alls kreativ, men konstigt nog tycker jag det är jättekul att färglägga
Köpte några billiga färgpennor på biltema, de funkar faktiskt ganska bra. Även om färgerna inte riktigt stämmer (den pennan som är mörkt grön har ljusare färg än den pennan som är ljusare grön t.ex. ).
Har 24 pack men jag skulle vilja ha fler nyanser, funderar på att köpa något billigt storpack på ebay. @Ninnurur du får gärna berätta hur dina var när du fått hem dom
Fan... Tusch... Alltså... Det blev ju SÅ mycket bättre med tusch! Till den grad att jag halvt om halvt övergav min Querkles-bok för målarböckerna (Colour me mindful)... Och beställde Animorphia och lite fler tuschpennor som jag antar har bättre kvalité... Bara för att dagen efter beställa Doodle Invasion också...
Jävla buke