Målarböcker för vuxna

Målat klart min första bild inne i boken. Köpte snorbilliga färgpennor från Clas Ohlson :cautious: :down:

12495232_10153193260396841_3832456652357273660_n_56d073789606ee4cb493bef3.jpg

Åhh. Dom såg bra ut, men dyyyyra! Får ta och spara undan..

Jag drömmer om polychromos men har istället Faber-Castell colour grip (smala och inte tjocka) lite mer budget men väldigt bra. Mjuka, smular inte och går att få riktigt vassa. Går att köpa till favoritpennorna styckevis när de börjar bli små efter vässande.

(Kommer med ett sent svar för jag har missat notiserna)

Nu råkade jag beställa ett set metallicpennor på eBay också :p egentligen inte den färgsättning jag vill ha men det var en jäkla prisskillnad. Vi får väl se om snålheten bedrar visheten :D

Jag har också börjat måla, så kul det är! Jag är inte alls kreativ, men konstigt nog tycker jag det är jättekul att färglägga :o
Köpte några billiga färgpennor på biltema, de funkar faktiskt ganska bra. Även om färgerna inte riktigt stämmer (den pennan som är mörkt grön har ljusare färg än den pennan som är ljusare grön t.ex. :p).
Har 24 pack men jag skulle vilja ha fler nyanser, funderar på att köpa något billigt storpack på ebay. @Ninnurur du får gärna berätta hur dina var när du fått hem dom :up:

Jag har också börjat måla, så kul det är! Jag är inte alls kreativ, men konstigt nog tycker jag det är jättekul att färglägga :o
Köpte några billiga färgpennor på biltema, de funkar faktiskt ganska bra. Även om färgerna inte riktigt stämmer (den pennan som är mörkt grön har ljusare färg än den pennan som är ljusare grön t.ex. :p).
Har 24 pack men jag skulle vilja ha fler nyanser, funderar på att köpa något billigt storpack på ebay. @Ninnurur du får gärna berätta hur dina var när du fått hem dom :up:
Jag lovar att recensera! :)

för de som är riktigt avancerade fanns ett storpack caran de ache pablo pennor för fyndpriset 1795 kr för 120 pennor..
de måste nästan måla av sig själva för det priset :O

Fan... Tusch... Alltså... Det blev ju SÅ mycket bättre med tusch! Till den grad att jag halvt om halvt övergav min Querkles-bok för målarböckerna (Colour me mindful)... Och beställde Animorphia och lite fler tuschpennor som jag antar har bättre kvalité... Bara för att dagen efter beställa Doodle Invasion också... :angel:

Jävla buke :D

Fan... Tusch... Alltså... Det blev ju SÅ mycket bättre med tusch! Till den grad att jag halvt om halvt övergav min Querkles-bok för målarböckerna (Colour me mindful)... Och beställde Animorphia och lite fler tuschpennor som jag antar har bättre kvalité... Bara för att dagen efter beställa Doodle Invasion också... :angel:

Jävla buke :D

Jag köpte hem tusch för att prova och jag säger tvärtom :p blev så mycket sämre i min bok :D fortsätter att måla med mina färgpennor jag :D

Liknande trådar

H
Hästhantering Jag ägnade mitt projektarbete till att träna NH med min medryttarhäst Geronimo. Min handledare ville att jag skulle skriva ihop en liten...
Svar
5
· Visningar
2 241
Senast: anyberg
·
Övr. Katt Jag har skrivit en text som jag avser att använda för att sprida information om kattskötsel. Den riktar sig till alla som har katter i...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
10 416
Senast: kem
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Annonsera mera hundar 2