Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vettenbaserad färg är sällan giftigt. Mina ena hund råkade trampa i hinken och jag ringde giftcentralen för han hann få i sig en del.
Men är du osäker så läs ingredienslistan. Dessutom äter de nog inte där det smakar målarfärg om de har annat att äta. Förr målade man med mycket giftigare färger.
Det är vattenbaserad färg jag målat med den är genomskinlig så syns inte så bra var den hamnat i gräset. Det ända det står på burken är kan orsaka allergisk reaktion eller något liknande minns inte ingredienserna.
Hästhantering
Hej!
Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och...
Hästhantering
Jag behöver lite tips för att slimma en knubbig ponny!
Nu är det så att ponnyn i stallet är på tok för det, nästan en 9:a på hullskalan...
Islandshäst @Fabian In Memoria du har fått det allra bästa rådet av @Cavallo tycker jag! Är man inte van vid islandshästen och dess gångarter så bör...
Hästmänniskan Jag har gjort din resa ungefär. Köpte häst till dottern som jag också kan rida. Har inte ridit på 20 år mer än sporadiskt. Kan säga att...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.