Målad hage

aglaonema

Trådstartare
Någon som vet om man kan ha hästen i en hage där man målat staketet? Faller ju en del färg i gräset under målningen så att säga.
 
Vettenbaserad färg är sällan giftigt. Mina ena hund råkade trampa i hinken och jag ringde giftcentralen för han hann få i sig en del.
Men är du osäker så läs ingredienslistan. Dessutom äter de nog inte där det smakar målarfärg om de har annat att äta. Förr målade man med mycket giftigare färger.
 
Det är vattenbaserad färg jag målat med den är genomskinlig så syns inte så bra var den hamnat i gräset. Det ända det står på burken är kan orsaka allergisk reaktion eller något liknande minns inte ingredienserna.
 
Gå med en grästrimmer under staketet och sen kratta bort om du är orolig för att dom ska äta vid staketet.
 

Liknande trådar

Utrustning Vad finns det för säkra färger att använda för att måla häst med? Tanken är att måla en svart häst med vita zebra-linjer, så någon vit...
Svar
6
· Visningar
585
Senast: WildHorse
·
Hästhantering Har min häst i lösdrift med en annan häst. Båda ston. Min är väldigt hög i rang och vill ha sitt space, den andra är väldigt låg i rang...
Svar
14
· Visningar
1 548
Senast: jemeni
·
Anläggning Nån som har tips hur man sköter en 40*40 m hage som hästarna går i året runt. Skulle t.ex vilja att det växer tätare med gräs blir...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
9 346
Senast: Grazing
·
Hästhantering https://www.hippson.se/artikelarkivet/hoppning/albert-voorn-om-jag-inte-delar.htm?fbclid=IwAR0FTs4GkpUioptxwC32EKPYo-_CLV-fSAAI9wyk5opckE...
Svar
11
· Visningar
2 057
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp