Målad hage

aglaonema

Trådstartare
Någon som vet om man kan ha hästen i en hage där man målat staketet? Faller ju en del färg i gräset under målningen så att säga.

Vettenbaserad färg är sällan giftigt. Mina ena hund råkade trampa i hinken och jag ringde giftcentralen för han hann få i sig en del.
Men är du osäker så läs ingredienslistan. Dessutom äter de nog inte där det smakar målarfärg om de har annat att äta. Förr målade man med mycket giftigare färger.

Det är vattenbaserad färg jag målat med den är genomskinlig så syns inte så bra var den hamnat i gräset. Det ända det står på burken är kan orsaka allergisk reaktion eller något liknande minns inte ingredienserna.

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och...
2
Svar
35
· Visningar
2 359
  • Artikel Artikel
Hästnyheter 2019 vann bröderna Sedin Elitkampen med Tangen Haap – som ägare. Nu har de köpt en ny kallblodsstjärna: dubble derbyvinnaren Tangen...
Svar
0
· Visningar
46
Senast: Gunnar
·
Hästhantering Jag behöver lite tips för att slimma en knubbig ponny! Nu är det så att ponnyn i stallet är på tok för det, nästan en 9:a på hullskalan...
2
Svar
30
· Visningar
1 859
Hästvård Hej buke! Jag är här och läser ofta men har aldrig postat en tråd tidigare, men har ni hamnat i problem med stallägare och ber om ert...
Svar
13
· Visningar
1 125
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka