Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jo jag tänkte kanske snarare hur. Allt går väl att måla med rätt färg och förberedelser. Hur mycket jobb blir det att måla eller är det vettigare att skaffa en vit möbel direkt?
Det borde inte vara alls svårt. Jag hade köpt en vanlig snickerigrund och sedan kört 2 lager vanlig snickerifärg över det sen. Kör med diskmedel/fettlösande före och vill du vara riktigt noga kan du slipa lite för att rugga ytan innan, men jag tycker grunden fäster på det mesta.
Jag ruggade upp med sandpapper, grundade med häftgrund och sen några strykningar snickerifärg. Man kan nog inte slarva med underarbetet på så blanka möbler, då fäster det inte.
Hundavel & Ras Ja! Jag har ju flera gånger gått och väntat på kullar där det inte blivit några valpar alls eller som sist blev det bara en enda och den...
Hästhantering Fick en aha-upplevelse med ponnyn ikväll. Vi tränade en del stå på matta i somras, men pga hur omgivningarna ser ut kunde hon inte vara...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.