Makhtoub Jet

tinafinis

Trådstartare
är det nån som betcäkt med honom?

Han har ju en rätt intressant stam, men intresset för honom kanske inte är lika stort???

Är det för hans prestationer inte är tillräckliga eller är det nåt annat månne?

Sv: Makhtoub Jet

hej. jag har en 2årig hingst efter makhtoub jet :) och allt som har med han att göra är bra.. han är snäll "men ganska mkt hingst" positiv modig och har ett riktigt bra steg. så om du är inresserad av han så kan jag rekomendera honom:) du får en bra och snabb häst..

Jag tycker han verkar intressant men är han i avel? har inte sett någon annons eller liknande..

Tror inte han är i avel i sverige i år. Han har inte löst betäckningsbevis.

Vi har testat...men inte så lätt att få dräktigt med honom. Med annan hingst tog hon sig direkt.. kanske var slumpen men tror inte det.:confused:

Liknande trådar

Samhälle Alltså TV2 Danmark :bow: Först Helgstranddokumentären som var ett superviktigt projekt i sig, men nu detta. Jag skulle jobbat i...
2
Svar
38
· Visningar
3 188
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är mitt inne i första sommaren med att försöka odla ätbara grejer på min plats. Visst har jag pysslat mycket med trädgård tidigare...
Svar
4
· Visningar
752
Senast: cassiopeja
·
Hästvård Kanske konstigt ämne under kategorin ”hästvård” men jag har en nykastrerad unghäst som enligt veterinären måste röra på sig ordentligt...
2
Svar
23
· Visningar
3 139
Senast: Freazer
·
Hästhantering Hej, jag har en haflinger valack på tre år! Han har börjat explodera mer och mer de senaste ca 6 månaderna (innan var det inte alls...
Svar
8
· Visningar
1 867
Senast: sorbifolia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka