Make it Happen

Sv: Make it Happen

Beror ju på vem du har betäckt med... De flesta gick väl rätt lågt på kriterieauktionen. Sedan är han ju relativt ny i aveln så det är ju svårt att säga...

Hur menar du att de gick lagt pa auktionen? Det har ar val anda hans forsta ar som hingst, om han nu inte betackte som tavlande forra aret.

Ahhh... Du fick mig att slå upp hingsten :o Blandade ihop den med den som Menhammar har, som jag tyckte gick väldigt lågt:crazy:. Sorry... Blev fel där... Då vet jag inte alls. Mer än att det fortfarande är svårt att säga när man inte vet stoet som personen har betäckt.

Lite fel av mig, men jag menade om hingsten i största allmänhet. Men
stoet är efter Bouvatier d´anou.

Det säger ju ändå inte så mycket. Fullt förståeligt om du inte vill tala om vem stoet är, många föredrar att vara anonyma på nätet. Dock är det svårt att tro något om en viss korsning utan att veta vad det är för sto. Själv tycker jag att mödernelinjen är det intressantaste. :)

Liknande trådar

IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
343
Senast: sweep
·
Tjatter Finns det några kedjor där personalen kan göra 20tals make up? Typ Kicks, Lyxx etc? Ev att det blir något sådant partaj framöver och jag...
Svar
0
· Visningar
249
Senast: Rie
·
Juridik & Ekonomi Vi ska såklart kolla med bolagen, men mitt går inte att nå idag. Både jag och maken har inkomstförsäkring och har därför känt oss ganska...
Svar
13
· Visningar
948
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
970
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka