Sv: Maine coon tråden!
Sådär ser mina britter ut, iaf den grå. Betyder det an hon är en MaineCoon och ingen britt?
Sådär ser mina britter ut, iaf den grå. Betyder det an hon är en MaineCoon och ingen britt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
personlighet: älskar att bada tassarna. dricker alltid vatten ur skålen genom att testa med tassen först, och sörpla upp vattnet från tassen. det ska vara färskt vatten, han säger till när man ska fylla på fräsht - minst 2 ggr om dagen ska det vara, morgon och kväll.
oerhört social och kelen. har aldrig sett honom arg. snäll mot veterinärer, och älskar folk över huvud taget. tror att alla kommer på besök för hans skull.
AnnaHo:Han är bra härlig din Mysco
Måste visa en härlig liten tjejja som min Lighten är pappa till
S*Anne Dotts Ambrosia Jean Marie
doppar din också tassarna? jag har hört ngnstans att det är ett drag hos maine coon - att de gillar vatten, stämmer det?
min är framför allt oerhört VÄNLIG. Han hoppar inte upp i knäet på främlingar, men är oerhört nyfiken och vänlig. spinner mest hela dagarna bara man (eller ngn annan) tittar på honom!
Ha, min mco/ragg doll gräver också i vattenskålen innan hon dricker. Och så kan hon liksom sätta ned tassen i vattnet som en skålad hand, ta vatten och dricka så. Men är hon törstig så är det kranen som gäller. Rädd för vatten är hon då inte.
Jag tar den till höger!