Mailfråga

Barbabelle

Trådstartare
Om jag skickar ett mail till en person och lägger till en till mottagare, då ser den också vad den personen jag skriver till svarar mig? Visst är det så?
 
När man svarar på ett mail som har skickats till flera personer kan man välja att bara svara avsändaren eller att svara alla, så det beror på.
Egentligen är svaret att man har fritt fram att fylla i sina adressfält med vilka adresser man vill, oavsett hur man tryckte för att skapa sitt utkast. (Men adresser som skickats till hemlig kopia vet man inte ens om)
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Vilka rättigheter har man egentligen som kund? Två gånger den här våren har jag beställt, för mig, två dyra varor. Det första...
Svar
15
· Visningar
896
Senast: corzette
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
599
Skola & Jobb Jag är timanställd, uppsatt på schema i sommar och fick tid idag att jag ska opereras 15 juli. Jag har varit inställd på att det skulle...
Svar
17
· Visningar
1 238
Senast: Sirap
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
609
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp