Barbabelle
Trådstartare
Om jag skickar ett mail till en person och lägger till en till mottagare, då ser den också vad den personen jag skriver till svarar mig? Visst är det så?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bara om personen väljer svara alla.Om jag skickar ett mail till en person och lägger till en till mottagare, då ser den också vad den personen jag skriver till svarar mig? Visst är det så?
Då vet ju inte mottagaren om det och kan därmed inte heller välja att svara dit.Någon som vet hur det blir om man tar med någon på hemlig kopia?
Fast om det är fler mottagare som är synliga, och dessutom någon som är hemlig och någon väljer "svara alla" ser även de hemliga svaret.Då vet ju inte mottagaren om det och kan därmed inte heller välja att svara dit.
Egentligen är svaret att man har fritt fram att fylla i sina adressfält med vilka adresser man vill, oavsett hur man tryckte för att skapa sitt utkast. (Men adresser som skickats till hemlig kopia vet man inte ens om)När man svarar på ett mail som har skickats till flera personer kan man välja att bara svara avsändaren eller att svara alla, så det beror på.
Om den hemlige någon svarar så blir det ju så.Fast om det är fler mottagare som är synliga, och dessutom någon som är hemlig och någon väljer "svara alla" ser även de hemliga svaret.