Mailfråga

Barbabelle

Trådstartare
Om jag skickar ett mail till en person och lägger till en till mottagare, då ser den också vad den personen jag skriver till svarar mig? Visst är det så?

När man svarar på ett mail som har skickats till flera personer kan man välja att bara svara avsändaren eller att svara alla, så det beror på.
Egentligen är svaret att man har fritt fram att fylla i sina adressfält med vilka adresser man vill, oavsett hur man tryckte för att skapa sitt utkast. (Men adresser som skickats till hemlig kopia vet man inte ens om)

Liknande trådar

IT & mobiler Hur skickar jag en videosnutt på 42 MB till en person som inte har FB? Där går det ju bra. För stor för SMS och mail enligt telefonen...
Svar
10
· Visningar
396
Senast: ameo
·
Fritid Beställde 3 par värmevantar på en sajt, just för att de hade flera olika och jag kunde beställa hem och testa. Lade beställningen 31/12...
Svar
15
· Visningar
790
Senast: MissFideli
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 190
Senast: gul_zebra
·
Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 320
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka