Magiska katten

apocalypsen

Trådstartare
Ikväll har jag spenderat totalt 1 timme med att leta efter vår katt. Hon bara går upp i rök. Dyker upp för att käka och gosa fem minuter i soffan sedan är hon bara puts väck igen. Bor på 70 kvm så det är inte precis som om det finns så mycket plats att försvinna på
Magisk kise är vad hon är...

Apo

Sv: Magiska katten

Har 3 katter, och den äldsta (17 maffiga år) är precis som din. Försvinner ibland i flera timmar, man vänder upp och ner på hela huset, och sen dyker han upp rätt vad det är. Förstår bara inte var han lyckas gömma sig...

har också haft en sån katt... :p
bakom böckerna i bokhyllan, under kuddarna (sittkuddarna alltså) i soffan, under bäddmadrassen i sängen, i badkaret, under badkaret.
min katt var dessutom liiiiiten så hon rymdes ju överallt! :crazy: :D

Ett magiskt ställe har jag hittat genom ren tur. Hon lägger sig på min sida av sängen eftersom jag har ett tjockt duntäcke och så ligger hon där helt raklång under överkastet och är osynlig. :D

Bokhyllan får hon inte plats i sådär är det klippt, men jag har kommit på henne ett par gånger under badkaret. Sedan finns ju även husses mysiga tvättback med alla hans icke-mysiga träningskläder :eek: När jag misstänker att hon är där bemödar jag mig inte ens med att kolla :D

Apo

min hankatt är likadan, orkar inte ens leta längre för helt plötsligt kommer han farandes i full fart i lägenheten

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 533
Senast: Calmiche
·
Övr. Katt Hej! Upptäckte på morgonen när jag gick ut på tomten (vi bor intill skogen med några få grannhus runt om) att det låg kattpäls från...
Svar
12
· Visningar
5 215
Senast: Skjøldur
·
Övr. Katt Ni som följde resan vet men för er andra så som kort bakgrund så dök för flera år sen en stackars vettskrämd, mager hemlösing upp i mitt...
11 12 13
Svar
246
· Visningar
26 780
Senast: Krålus
·
Övr. Katt Har fått en 12v gammal kattunge igår. Har aldrig haft katt tidigare, inbiten hundägare. Hon var lite rädd första timmen och tryckte...
2
Svar
21
· Visningar
7 719
Senast: Speedway
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar