aneka

Trådstartare
Idag för första gången sen vi tog hem Molle så kom han och la sig i mitt knä och sov, heeelt frivillig! :love: :love: :banana: :bump: :love: :love:

Man få inte ta upp honom och hålla honom i famnen det tycker han är jobbigt och suckar och pustar och jamar. Men för var dag som gått sen vi fått hem honom så har han gått från att helst ligga på en anna möbel än oss till att komma och ligga i mitt knä! :love:

Jag är helt lyrisk!
Dessverre ringde telefonen när han va i mitt knä så jag var tvungen att gå upp tillslut, men jag kunde när jag kom och satte mig igen direkt lägga tillbaka honom i mitt knä, eller famn, han låg längs med armen upp på bröstet! :love:

Gud vad jag älskar Molle, han är den finaste katten i hela världen!

DSCF0839.jpg

Vet att det är en lite onödig tråd, men vill bara säga detta!

Sv: *Lycklig*

Kul att han börjar känna sig trygg hos dig!! Grattis!! :bump::banana:
Hur länge har du haft honom?

Vi har haft honom sen ungefär den 15december. Tror att det va då, lite osäker så här på rak arm.
Men har sett under hela tiden hur han kommer närmare en för varje dag! :love:

Han är väldigt avslappnad vad vi har märkt, men han har hållit sig lite på avstånd även om han är avlappnad.

Han är inte kastrerad ännu men planerar att göra detta innan vi införskaffar en kompis till honom. Som troligen blir en hane det också.
Han är född den 19 september.
Visst är det bäst att kastrera honom innan man införskaffar en till katt?

Han är så underbart söt lille Molle! :love:
Visst är det myyysigt! Det är inte så länge sedan min ena misse vågade komma och lägga sig i mitt knä för första gången, man blir så väldigt mattelycklig! :D I går låg han utsträckt över både mitt och sambons knä när vi satt i soffan! :love:
Den andra missen vågar inte riktigt än, men han kommer allt närmare!
Det är så underbart att märka att de finner sig tillrätta och trivs!

Liknande trådar

Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 592
Övr. Katt När jag tog hem Mrs Norris fick jag med en liten vippleksak, de som hade haft henne sist sa att hon inte tyckte den var så rolig. Det...
Svar
11
· Visningar
1 208
Senast: escodobe
·
Katthälsa Hej! Har en ragdollhona på 5 år som har lite problem. Hon är ju långhårig så hon kräks titt som tätt och det är då både hårbollar och...
Svar
17
· Visningar
1 345
Senast: Celinehenn
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 299
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25