Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
herrman skrev:Har man 10 hundar så tror jag att en äldre börjar känna av att det kanske är i jobbigaste laget. Han vill säkert ha mer lugn och ro.
Om han inte får det så tror jag att det blir sådana här uttryck av det hela.
herrman skrev:Har man 10 hundar så tror jag att en äldre börjar känna av att det kanske är i jobbigaste laget. Han vill säkert ha mer lugn och ro.
Om han inte får det så tror jag att det blir sådana här uttryck av det hela.
Gnist skrev:Du vet inte vad du snackar om
Det är inte en trött och gammal hund på det viset. Han är väldigt aktiv och pigg, och skulle han tycka att de andra hundarna är jobbiga skulle han snarare dra sig undan och vilja vara ifred. Vilket han INTE gör. Knappast att han skulle hugga sin flockledare pga att han tycker att de andra hundarna är jobbiga i alla fall :smirk:
Jag känner mina hundar och att just Denna hund inom loppet av någon vecka hux flux skulle tycka att de övriga hundarna är så jobbiga att han pga det hugger människor, det finns bara inte i hanns sinnesvärld..
Det skulle aldrig falla mig in att vare sig behålla eller omplacera en hund som är opålitlig!!