Lurar hon mig?

Sv: Lurar hon mig?

Jodå! Visst har jag det! :D
Här har vi underverket!

26148390.jpg

Jäklar, vad snygg :d

Förvånade mig själv till och med att jag reagerade på ett kallblod är egentligen halvblodsmänniska ut i fingerspetsarna.

/Camilla

Vilken charmknutte! Gillar maffiga kallblod då jag alltid kommer ha en viss sådan i mitt hjärta. :love:

Jag är också smått förälskade i "maffiga" hästar. Så det blev en fullträff, har inte kommit i kontakt med rasen förut men so far har jag bara positivt att säga :D

Vad heter din snygging? Han är väldigt lik en häst som jag haft på foder. Tror att det nog är samma häst.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Min luciadag i "korthet"... 12.15 (skulle vara 12.05 och jag hade suttit i foajén sedan 11.55) stod chauffören och bultade på porten...
Svar
0
· Visningar
317
Senast: IngelaH
·
Hästmänniskan Har ju haft lite otur i olika lägen med hur vissa människor beter sig i stallet, och är nog blivit lite ärrad av det (inten nuvarande... 6 7 8
Svar
145
· Visningar
12 630
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 550
Senast: Raderad medlem 147980
·
Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 300
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tandproblem på båda katterna
  • Oseriös avel 2023
  • Guldfasanerna