pippilotta

Trådstartare
Jag undrar om någon här vet vad Lupus är för sjukdom, samt om den är ärftlig?

Fick reda på att Tilda´s pappa fick somna in p.g.a Lupus, jag har googlat men hittar inget ordentligt svar.

Snälla, finns det någon som kan hjälpa mig....vill ju gärna ha det i "bagaget" om Tilda skulle bli dålig igen.

Sv: Lupus!

Fråga ett större djursjukhus om det finns möjlighet att se om hunden har anlag för sjukdomen i ett blodprov. Det är alltid bra att ha fakta och det visar sig förhoppningsvis att ni inte alls behöver oroa er.

Liknande trådar

Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 367
Senast: Sesca
·
Hundträning Vi har fått en tillfällig gäst i huset, i form av en ung blivande jakthund. Hen kan för tillfället inte bo hos sin ägare, och vi fick...
2
Svar
22
· Visningar
1 966
Senast: MML
·
Hästvård Det är så mycket diskussioner om tillskott hit och tillskott dit, men jag hade velat skicka in ett tex träckprov för att checka av...
2
Svar
33
· Visningar
2 338
Senast: skiesabove
·
Kropp & Själ Hittar inget vid googlande så jag frågar det allsmäktiga Bukeoraklet 😍 I morse när jag körde till jobb så nös jag. Inte någon liten...
Svar
3
· Visningar
290

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka