Lunginflammation

Sol

Trådstartare
Är det någon av er som fått en kattunge (inte ens en vecka gammal) att överleva en lunginflammation?

Sv: Lunginflammation

Jag tror att det är svårt när dom är så små. Jättetråkigt att det inte gick i alla fall :( *kramar om*

consoling1.gif

Kämpar nu på med en av de som är kvar (en lilleputt). Han får antibiotika för det "knäpper" när han andas. Förhoppningsvis går det bättre för honom, han är bra mycket piggare och har inte tappat vikt iaf.

Är det dina små? Håller tummen för att det går bra för er!

Ja, det är mina. De föddes natten till i tisdags (5 st). En fick jag avliva direkt dagen efter pga. gomspalt. Så dog en idag och jag hoppas jag slipper se fler dö.

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har två kastrerade honkatter som jag köpte på katthem för länge sedan. De börjar bli gamla och har inte längre så mycket jaktlust...
Svar
2
· Visningar
219
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Hej! Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Svar
8
· Visningar
456
Senast: KeeNine
·
Övr. Katt Hallå på er! Av en slump så hittade jag till Bukefalos och kände vilken jackpott! Ni kanske kan hjälpa mig. Är i grunden egentligen en...
Svar
6
· Visningar
531
Senast: Blyger
·
Övr. Katt Vad har kattungen egentligen för färg? Han är brun, inte riktigt chokladig utan mer 'dassig' brun. (Tycker pälsen är silvrig i botten...
Svar
18
· Visningar
919
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Kall lägenhet
  • Vad gör vi? Del CCV
  • Skötsel av utedass

Hund, Katt, Andra Djur