Barbabelle
Trådstartare
Hur tidigt kan ni tänka er äta lunch på jobbet? Jag har lunch 10.09 i morgon och tycker det är alldeles för tidigt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur tidigt kan ni tänka er äta lunch på jobbet? Jag har lunch 10.09 i morgon och tycker det är alldeles för tidigt.
Innan 11 är det inte lunch utan förmiddagsfika om man inte jobbar extremt udda tider tycker jagHur tidigt kan ni tänka er äta lunch på jobbet? Jag har lunch 10.09 i morgon och tycker det är alldeles för tidigt.
När jag började 05 hade jag gärna ätit då. Istället hade vi lunch antingen 11.30 eller 12 eller 1230. Det var alldeles för sent. Är ju som att börja 07 och få äta lunch 15.30, det hade ingen accepterat.Hur tidigt kan ni tänka er äta lunch på jobbet? Jag har lunch 10.09 i morgon och tycker det är alldeles för tidigt.
Jag äter lunch med barnen på förskolan kl 11 (börjar jobba kl 8). Sedan har jag en halvtimmes lunchrast någon gång runt 12-13-tiden, beroende på hur dagen avlöper.Hur tidigt kan ni tänka er äta lunch på jobbet? Jag har lunch 10.09 i morgon och tycker det är alldeles för tidigt.
Så dags är jag glad om jag kommit ihåg att äta frukost.. börjar mellan 7 och 8 på morgonen.Hur tidigt kan ni tänka er äta lunch på jobbet? Jag har lunch 10.09 i morgon och tycker det är alldeles för tidigt.
Beror på när man börjar.Hur tidigt kan ni tänka er äta lunch på jobbet? Jag har lunch 10.09 i morgon och tycker det är alldeles för tidigt.