Lunch trav

J

jari

Förut tyckte jag att det här med Lunch V5 var toppen. en hel V5:a på en lunchrast...

Men nu när jag varit med och startat 2 ggr på sånt, tycker jag att det inte är så kul :(
Ingen prisutdelning
Trångt
Stressigt

Svisch dit och sen hem... på kvällen "känns" det inte som om man varit å startat.Det liksom "fattas" något.
Ingen som ringer/kommer till stallet och gratulerar/beklagar för att "alla" jobbar m,m

Nej tror inte jag anmäler till sånt nå mer...

Har ngn annan samma intryck?

Sv: Lunch trav

Tyvärr är det nog så travet kommer att utvecklas till,om vi inte tar tag i radikala åtgärder NU.

Sv: Lunch trav

Håller med, det känns lite som att köra provlopp, fast med prispengar då.

När jag har varit med har det inte varit trängre, inte heller stressigt. Jag har iochförsig bara haft en häst med. Kuskarna kan ju få det körigt om dom kör alla loppen och ska värma alla själva. Men dom värmer väl inte mellan loppen så det blir väl inte värre än en vanlig kväll?

Liknande trådar

Anläggning HEJ! Alltså, typ det mest otroliga som kan hända kommer ske. på fredag får vi tillträde till vårat nya hus! jaha tänker ni säkert, men...
Svar
4
· Visningar
3 990
Senast: shia
·
Hästmänniskan Hej, är 15 år och går alltså åttan nu. Är väldigt bra på att skriva långt så om du ej orkar läsa skrolla ner:) Började på 4 h gård när...
Svar
16
· Visningar
2 930
Senast: a1agnlju
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Livet som enarmad rullar på (har inte så mycket annat att välja på :p ), och bjuder på en del nya upplevelser. Svullnaden i den brutna...
Svar
0
· Visningar
757
Senast: cassiopeja
·
Övr. Barn Finns så mycket kloka människor här så jag vill fråga, kanske finns något man kan göra som man inte har tänkt på. Min väninna levde...
Svar
14
· Visningar
3 306
Senast: krambanan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama