Lunarstorm is back!

YaHilweh

Trådstartare
Åh, Lunarstorm har återlanserats. Jag har råkat fastna där en lång stund, mest för att minnas hur tusan sidan funkade. Jag bara älskar enkelheten som var då. Innan allt började loggas som det idag gör. När tillochmed reklamen som visas på vissa sidor går efter vad jag senast har googlat.

Vilken nostalgi bara att se sidan! Har skapat konto, men kan inte logga in pga överbelastning.
Undra om de anade hur många som skulle bli nostalgiska och skapa konton? :)

Alltså...vad var/är Lunarstorm? Jag använde det aldrig.
Var rätt omodern, hade aldrig en tamagotchi heller :p

Aa precis. Jag hade en nyckelknippa med 12 st aktiva samtidigt.... O_o
Herregud! :o

Jag hörde nåt om att mina kusiner hade några prylar, troligen sånadär, men att det blev förbjudet att ta med till skolan så de fick lämna dem hemma med min faster som hade ett heltidsjobb att sköta om dem. Jag vet inte ens hur de var utformade så jag är verkligen helt borta på den fronten, haha. Bara för det måste jag googla och kolla.

Haha ja, de skulle matas, nattas, ges mediciner osv dygnet runt, annars dog de. Helknäppt hur låst man blev :P Som att ha husdjur eller småbarn med sig till skolan!

Jag sparade ner min dagbok innan Lunarstorm lades ner. Läste för något år sedan och det var skämssudd hela vägen.

Tillägg: Alltså är jag bara lycklig om det är borta från nätet för all evighets evighet.

Senast ändrad:
Åh, Lunar! :love: Fanns ju typ ingenting bättre! Sen kom ju Playahead också och så skulle man välja vilken man tyckte var coolast, PA eller Lunar.

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 778
Senast: Juli0a
·
Trav Hej alla, När jag började fundera på att börja köra häst så googlade jag runt för att hitta lite information.. Tyvärr finns inte...
Svar
17
· Visningar
3 655
Senast: MayGrace
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag stöter på en del vilda djur i skogarna där jag bor. De flest har jag fått nåt slags förhållande till och vet på ett ungefär hur de...
Svar
1
· Visningar
2 102
Senast: Luff
·
Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
12 849
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar