Lukt av blöt hund - funkar Ozoneair?

Anders_K

Trådstartare
Hej!

Älskar min cocker, han är smart och rolig och så duktig på nosework MEN efter en härlig dag i skogen eller på landet så luktar han just blöt hund. Det är ingen trevlig lukt som jag är säkra på att ni vet. Det värsta är ju att det sätter sig i bilen och i kläderna. Jag är väldigt noga med att torka av honom och min fru fönar honom alltid efter att han har badat och vi torkar ur alla veck och under tassarna för att undvika att han får svamp och annat otrevligt. Men lukten sätter ju sig ändå!
Har läst om Ozoneair, är det det någon som har testat? Den verkar ju ha fått väldigt bra resencioner
https://ozoneair.se/ta-bort-dalig-lukt/djur-lukt/
 
Haha :D Problemet är ju att jag inte vill utsätta hela mitt umgänge för lukten. Det kan vara lite jobbigt om man ska träffa en kund tex
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
12 674
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Jag undrar lite över hur vanligt det är att hundar bryr sig om de är smutsiga eller ej... Just nu känns det som jag har två extremer här...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 331
Senast: Myrten
·
Hundhälsa Nej, jag är inte det minsta pedantisk och jag bryr mig inte om lite djurdoft här hemma. Men - nu är det lite jobbigt. Hunden (Beauceron...
Svar
17
· Visningar
5 799
Senast: pippilotta
·
Hundhälsa Känner mig väldigt uppgiven just nu. Problemet är att min hund har helt tappat förtroendet för främmande människor i hanteringen...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 720
Senast: WildWilma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp