Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alla säljare får ett förslag hemskickat för korrektur. Då kan man välja vad som ska läggas till eller tas bort.Hur görs auktionssidorna egentligen? Väljer man själv som säljare vad som ska vara med och vilka avkommor till ex mormor som ska plockas bort?
Vad talar för att Citation ska bli en bra avelshingst?Blir roligt att se om Citation gör skäl för slantarna. Men Ludde måste väl ha näsa för sånt där.
Vad talar för att Citation ska bli en bra avelshingst?
Han lär väl bli uppstallad i Italien? Tror inte att han kan få ihop den affären i Sverige.
Oj, ursäkta om jag trampade på några tår. Undrade bara, vad som talar för Citation... Tänkte att du kanske hade någon uppfattning. Det är roligare att spekulera innan.Ehhh....jag har inte sagt att jag tror varken bu eller bä om Citation som avelshingst.
Jag bara ställde en undrande fråga (som vi säkert får svar på i framtiden) om det var en bra eller dålig affär. Inte sjutton vet jag vad som talar för eller emot honom.
Du svarar med en motfråga...eller tycker du att ALLT talar för att Citation blir en bra avelshingst?vad är det som inte talar för att han blir en bra avelshingst?
Ja, han kommer att stallas upp i Italien eftersom det är där han är mest eftertraktad!
Du svarar med en motfråga...eller tycker du att ALLT talar för att Citation blir en bra avelshingst?
Många faktorer som spelar roll för att man ska lyckas som avelshingst. Det viktigaste är att hingsten får bra ston, och så kan det säkert bli i Italien. De egenskaper som jag personligen värdesätter högst på en avelshingst är unghästprestationer och möderne. Jag har dålig koll på Citations unghästperstationer, men du kanske kan dessa bättre?
Oj, ursäkta om jag trampade på några tår. Undrade bara, vad som talar för Citation... Tänkte att du kanske hade någon uppfattning. Det är roligare att spekulera innan.
Oj, ursäkta om jag trampade på några tår. Undrade bara, vad som talar för Citation... Tänkte att du kanske hade någon uppfattning. Det är roligare att spekulera innan.
Och var har du över huvud taget sett nåt om att Zandrah skulle vara avelsintresserad?
Jag har fattat henne som en Trashanks-samlare som så många av oss andra...
Jag känner henne för dåligt...
Och var har du över huvud taget sett nåt om att Zandrah skulle vara avelsintresserad?
Jag har fattat henne som en Trashanks-samlare som så många av oss andra...
Egentligen är det omöjligt att säga. Hästen har gjort relativt få starter , men å andra sidan hade ju Viking Kronos också gjort det så.
Jag tror nog att Ludde vet vad han köper dock så jag tror nog han kan bli bra.
Sen är det ju ingen garanti att det blir en bra avelshingst bara för att hästen sprungit bra heller, det finns det ju andra bevis för.
Summa sumarum: Jag har ingen aning. Men eftersom det är Ludde som köpt honom så gissar jag på att Citation (om jag får välja mellan kanon eller kalkon) blir en kanon.
Jag skrev aldrig att han inte skulle bli en bra avelshingst. Jag frågade bara varför han skulle bli det, men skit-i-samma.Jag bara undrade vrf du tror att han inte skulle bli en bra avelshingst!
Unghästiden vet jag inte så mycket om, men hans resultat på tävlingsbanorna har ju inte precis varit dåligt. Härstammningen är det heller inget fel på. Conway Hall som pappa och Italian Cut som mamma är inga dåliga grejor...