Ludd hinder

Status
Stängd för vidare inlägg.
S

speedygirl

Vet att det finns en tråd här nedan som handlar om olika hinder. Men jag undrar nu då hur man ska göra för att till detta luddhinder.
Vart köper man ludden och vad kan det kosta?
Syr man som en lång kanal och trär på bommen eller?
Vill ha fler föslag på lite roliga hinder som man kan göra själv.

Jag tror att det är smartast att sy en lång kanal av luddet för då kan du ta av det och förvara det lite skyddat så att det inte blir mögel och grejer.
Jag betalade 120kr/meter(tror att det var 80cm bred) för mitt luddtyg och det är väldigt "långhårigt".
Du köper det i en vanlig sy/tyg butik.

luddtyg kan du köpa i de flesta tygaffärerna, sen är priserna olika från butik till butik.
antingen syr du det som en kanal eller så fäster du karborreband på bommen och på tygets kanter, så är det lätt att ta av när det behöver göras rent osv. :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 170
Senast: Lady_S
·
R
Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
1 810
Senast: Badger
·
Anläggning Har en relativt liten beteshage till mina hästar på ca 1ha som jag tycker växter riktigt dåligt och jag skulle behöva lägga på någon...
2
Svar
29
· Visningar
2 554
Senast: Blyger
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu skriver jag som det är. Jag behöver input och jag vill/kan inte berätta detta för någon i min närhet. En triggervarning kanske är på...
Svar
7
· Visningar
1 145
Senast: soom
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama