Ludd hinder

• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare speedygirl
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 039
Status
Stängd för vidare inlägg.
S

speedygirl

Vet att det finns en tråd här nedan som handlar om olika hinder. Men jag undrar nu då hur man ska göra för att till detta luddhinder.
Vart köper man ludden och vad kan det kosta?
Syr man som en lång kanal och trär på bommen eller?
Vill ha fler föslag på lite roliga hinder som man kan göra själv.

Jag tror att det är smartast att sy en lång kanal av luddet för då kan du ta av det och förvara det lite skyddat så att det inte blir mögel och grejer.
Jag betalade 120kr/meter(tror att det var 80cm bred) för mitt luddtyg och det är väldigt "långhårigt".
Du köper det i en vanlig sy/tyg butik.

luddtyg kan du köpa i de flesta tygaffärerna, sen är priserna olika från butik till butik.
antingen syr du det som en kanal eller så fäster du karborreband på bommen och på tygets kanter, så är det lätt att ta av när det behöver göras rent osv. :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Avel Hej! Jag hade tänkt betäcka mitt sto i år och har lite frågor och funderingar kring hela processen. Det här kommer vara både mitt och...
Svar
1
· Visningar
464
Senast: Freazer
·
Kropp & Själ Jag behöver röra på mig. Jag måste komma ut och få upp blåset och fysiken. Jag är en typisk hemmasittare som älskar att vara hemma, alla... 3 4 5
Svar
92
· Visningar
4 864
Senast: Red_Chili
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 548
Senast: Lady_S
·
R
Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 477
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Alternativ till försäkring
  • Radar utomhus