Luck - tv-serie

lulski

Trådstartare
Upptäckte den här på SVTPlay:

Luck

Tydligen ska Dustin Hoffman vara en av skådespelarna. Jag har själv intet titta än så jag har ingen aning om det är en bra serie. :)
 
Sv: Luck - tv-serie

Okej, det var ju synd att det blev så. Att det skadades hästar alltså.
 
Sv: Luck - tv-serie

De 2 första avsnitten gick på kanal 2 igår. Började titta men verkade tråkig det jag han se, tycker att det 2:an visar brukar va väldigt knepiga serier och filmer :p
 
Sv: Luck - tv-serie

Nu har jag ju inte sett den här än men jag brukar tycka att svt har rätt bra kvalitet på sina serier och program :)
 
Sv: Luck - tv-serie

1:an tycker jag har mycket bra serier :D 2:an har jag inte sett en enda som varit bra :p
 

Liknande trådar

Kultur Nu när Barbie är i ropet kom jag att tänka på en gammal tv-serie, 90-talet? 20? som jag tittade på som Margot Robbie var med i, trodde...
Svar
15
· Visningar
592
Senast: Badtz Maru
·
Fritid Hejsan! Tänker mig att det finns fler än jag själv här som i den ljuva ungdomen var djupt förälskade i Fullblodsserien😍😉. Er kunskap...
2
Svar
30
· Visningar
2 615
Senast: Nytant
·
Övr. Hund Nu när höstmörkret är på ingång blir det en hel del extra tv tittande så jag tänkte det kunde vara kul att samla tips på hundrelaterade...
Svar
0
· Visningar
451
Samhälle Ikväll ska uppdrag granskning visa ett program om ridsporten med titeln "Ligg inte med dina elever". Det ska tydligen finnas på svtplay...
2
Svar
33
· Visningar
3 237

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp