Lösenordsskydda del av hemsida

glittra

Trådstartare
Eftersom jag har kompisar spridda över flera kontinenter vorde det praktiskt att kunna lägga upp bilder på min hemsida som bara är tillgängliga för de med ett lösenord. Hur gör man detta på smidigast sätt?

På bravenet.com kan du skaffa en lösenords-'grind'. Du talar om adressen folk knappar in, vilka användarnamn och lösenord det ska vara och vilken sida som ska öppnas när inloggningen lyckas. Detta är dock inte helt säkert, det går att komma till sidan efter 'grinden' genom att skriva in adressen direkt till den sidan, men om du ger den ett krångligt namn så är sannolikheten ganska liten att någon obehörig skulle lyckas gissa rätt.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
678
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 452
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Håller på att tappa det helt. Har haft en Huawei 20 Pro i över 4 år, det är den bästa mobilen jag haft och jag hade köpt en sån igen...
2
Svar
22
· Visningar
1 495
Senast: Rie
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 276

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka