Lösdrifts drift....

B

blissare

Detta är absolut inte någon annons el liknande utan jag behöver bara eran hjälp!
Har en alldeles underbar hage,stoor,lagom med träd,öppna ytor allt som man vill ha i en hage,skall hyra ut den som lösdrift,det finns 3 boxar med eluppvärmda vattenkoppar,min fråga är vad är rimligt att ta betalt för detta,i hagen kommer daglig tillsyn och fodring genom automatgrindar 3 ggr/dag lite pyssel dock ingen ridning el liknande.
Det är en vän till mej som skall hyra den fram till våren-sommaren 09,det handlar om 3 hästar el ponnisar,hon själv står för hö kostnader och sånt...har ingen aning om vad det kan vara i pengar....ge mej lite förslag så jag vet...:crazy::)i anslutning till hagen finns det även en paddock som tillhör hagen,bra underlag och så.

Sv: Lösdrifts drift....

Hur ser ligghallen ut? Ingår strö, vem sköter mockning? Sånt påverkar ju också priset.

Sv: Lösdrifts drift....

Hur ser ligghallen ut? Ingår strö, vem sköter mockning? Sånt påverkar ju också priset.

Tjaa..boxarna/ligghallen är 3 st boxar som är sammanhängande..väggar,tak o sånt inte isolerade,Torven köper hon in själv och mockningen sköts av mej/oss.

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Har en tjej som hyr in sin häst hos mig på lösdrift. Då det var väldigt spartanskt till en början fick hon en hyra på 1000kr/mån...
2
Svar
28
· Visningar
6 033
Anläggning I januari får jag hem ett förhoppningsvis dräktigt sto (köpt lite "grisen i säcken" hon är bara ultraljudad 3v efter betäckning då hon...
Svar
6
· Visningar
1 548
Senast: Roheryn
·
Hästmänniskan Behöver egentligen bara skriva av mig lite... Att det ska vara så svårt att hitta rätt stall som inhyrning. Skriver ”rätt”, för många...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
11 672
Senast: svea
·
Ekonomi & Juridik Foder ingår inte men box, alla fodringar dvs 3-4st per dag, tillsyn, frostfritt vatten, El, allt bärande med vatten på sommaren...
2
Svar
22
· Visningar
4 446
Senast: ylvalill
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar