Lösa tömringar till bröstan

Sv: Lösa tömringar till bröstan

öhh? hade jag vetat hade jag inte frågat...de e ju det jag har problem med HUR jag ska kunna göra en ring av den men endå fästa den i nackremmen utan att det skadar hästen me ståltråd lixom. men du vill kanske som vanligt inte dela med dej av bilder jaja....:/

Jag använder inte den selen längre, så några bilder blir det inte, har oftast annat för mig :) Bilder finns säkert på buke, men var vet jag inte. Hästen heter Donna Dior.

Nu berättar jag för dej, eftersom du vägrar prova själv, kanske blir du tyst oxå :) hihi*

Du trär båda ändarna genom hålet, bockar ut dem, och upp dem, tvinnar ihop dem och lägger dem på lädrets ovansida. Då stannar de där och kan inte skada hästen eller lädret. Det lärde jag mig genom att tänka logiskt, och inte vara rädd för att prova. Det kostar ju sisådär 1 kr metern så man kan ju göra om misslyckade försök.

/lätt ironisk och övertydlig!

okej tack då haha....hur tjock är den där tråden? e den stabil och inte böjer sig om man tar i tygeln? lr de e inte runda när man kommer hem efter körrundan.

kom på en sak till=P....hur högt ska man sätta den? finns de nåt bestämt lr kan man sätta som man vill?

Hej!

Du ska inte bryta linjen från däckelringarna till munnen helst, då lyfter du kanske bröstan när du tar i tömmen, eller höjer bettet.

Najtråd är tjock och stabil, men ändå lätt att forma. Ska nog ta en bild till dig nån dag i veckan :)

/jenny

va snällt tack=)
okej bra o veta så den ringen e mest till för att tömmen inte ska trassla sig lr så(fastna i nåt annat) så de ska gå som ett lod ner till munnen okej tack=)

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
978
Senast: Cattis_E
·
Juridik & Ekonomi Hur vanligt är det att ha en budget och följa den? Efter ha läst en tråd på häst känns det som många inte har koll på vart pengarna går...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
3 012
Fritid Jag känner mig synnerligen osmart just nu. Trots uppesittarkvällens kaos tänkte jag köpa mig en digital nyårslott. Jag har 150 kr i...
Svar
7
· Visningar
446
Hemmet Har köpt en lägenhet och även om det i grunden inte är några fel på den, så finns det en hel del jag skulle vilja fräscha upp. Ytskikt...
Svar
2
· Visningar
272
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Söker hane för avel - Bichon
  • Uppdateringstråd 30