Janey
Trådstartare
Jag kan inte på svenska ridsportförbundet lösa licens för min Saddlebred. Det kommer upp
" Sökning i SvRFs licensregister
Kontrollera om hästen redan har tävlingslicens.
Markera i så fall aktuell häst i nedanstående lista eller
om hästen inte finns registrerad markera --- tävlingslicens finns inte..."
Men det kommer inte upp några alternativ, "tävlingslicens finns inte" är bara en vit liten ruta som är tom, där jag antar att dessa alternativ ska finnas.
Någon som kan hjälpa mig? Mailade till ridsportsförbundet och fick svar efter ca 1månad, men nu har det gått ca 2veckor och jag har inte fått fortsatt svar, nu börjar tävlings-säsongen snart på allvar och då vill jag gärna beställa min licens nu.. Någon som vet vad jag ska göra?/alternativt hjälpa mig och se om de kan göra någon licens?
" Sökning i SvRFs licensregister
Kontrollera om hästen redan har tävlingslicens.
Markera i så fall aktuell häst i nedanstående lista eller
om hästen inte finns registrerad markera --- tävlingslicens finns inte..."
Men det kommer inte upp några alternativ, "tävlingslicens finns inte" är bara en vit liten ruta som är tom, där jag antar att dessa alternativ ska finnas.
Någon som kan hjälpa mig? Mailade till ridsportsförbundet och fick svar efter ca 1månad, men nu har det gått ca 2veckor och jag har inte fått fortsatt svar, nu börjar tävlings-säsongen snart på allvar och då vill jag gärna beställa min licens nu.. Någon som vet vad jag ska göra?/alternativt hjälpa mig och se om de kan göra någon licens?