Lös i magen!!!

_bed_of_roses_

Trådstartare
hämtade min valp för två dar sen..och då var hon som valpar ska vara i magen. Men nu är hon lös i magen..inte direkt så det sprutar ut men det är inte fasta bajkorvar. Jag har samma mat och mängd som förra ägarna hade till henne.

Vad kan detta bero på och finns det något som hjälper??
Hon är 8veckor gammal bara!!!

Sv: Lös i magen!!!

Förmodligen kommer sig den lösare avföringen av stressen i och med flytten, separationen från mamma och syskon i kombination med ny miljö. Det går över av sig själv om några dagar.

Sv: Lös i magen!!!

Ge enbart hundmat de första veckorna. Det är så lätt att ge sin nya lilla älskling lite extra godbitar men många valpar är så känsliga i magen och reagerar direkt med att bli lösa. (om det nu är det som är "boven" i dramat...)

Liknande trådar

Hundhälsa Vår äldre hund (grönis) på 9 år som är väldigt kräsen i maten tycker att vår valps foder (Dogge professional puppy) är jättegott, han...
Svar
1
· Visningar
507
Övr. Hund Jag ska välja tilltalsnamn till min valp, och jag har lite svårt att "hitta rätt". Jag har läst mig till att hundar hör vissa bokstäver...
2 3
Svar
59
· Visningar
2 396
Senast: MML
·
Hundhälsa Min yngsta hund (2 år) vill efter ett tag inte äta den maten hon tidigare ätit. Till en början fick hon torrfoder, och det kunde gå...
Svar
15
· Visningar
612
Senast: YlvaG
·
Hundträning Byn som jag bor i anordnar hundpromenader ett par gånger i veckan. Jättebra träning tänkte jag. Själv har jag inget behov av social...
Svar
8
· Visningar
1 928
Senast: Sesca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama