Lös häst

1

102030

någon som vet hur det gick för den häst som kom lös utanför Jägersros område vid tävlingarna igår ?

Sv: Lös häst

Nej, men antar att den blev infångad. Den försvann snabbt ut där iaf, hann inte se vart den tog vägen... :crazy:

Var du där och kollade föresten? :)

hon blev infångad vid fosieby typ vid ekohallen.
I går så det bra ut med henne vet inte hur det var med henne i dag.
vilken tur att hon inte bli påkörd i allfall kunde gått illa.

Oj herregud, kom hon så långt! Hur kom hon utanför grindarna, var de öppna? Stackars liten, hon var ju på tårna redan i ledvolten på väg ut på banan...

tror att det var Braeval, var en tvåa på nummervojlocken (tror jag) och tidsmässigt bör det då vara denna häst. Mötte den när jag kom med bilen.

japp det va Breaval.

Det kom en bil från saamma håll som hästen så grinden öppnades atumatiskt

Liknande trådar

Hästmänniskan Som rubriken lyder.. vilken gren/grenar eller annat inom häst sysslar ni med och hur kom det sig att ni började med just det?
2
Svar
36
· Visningar
1 892
Senast: Roxy
·
Övr. Hund Brukar man ha "tackpris" till domare på hundtävlingar (dvs att den arrangerande klubben ger domaren något som tack under...
Svar
4
· Visningar
561
Senast: Pilot
·
Hästvård Köpte en häst för ett halvår sedan. Besiktigad ua vid försäljningen, ingen röntgen gjordes. Efter ett par månader uppmärksammades...
Svar
17
· Visningar
1 532
Katthälsa Min katt har blivit diagnostiserad med kronisk inflammation i gallgångar och tarmväggar och får kortison mot detta. Har ätit det i några...
Svar
5
· Visningar
558
Senast: Celinehenn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka