Loredes 1107

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare kiwi
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 22
  • Visningar Visningar 5 008
Sv: Loredes 1107

Har inte fått någon själv men däremot är brodern till treårsstoet e. Loredes och den är väldigt väldigt lyckad. Bland annat därför jag väljer honom till treåringen.

Sv: Loredes 1107

Har inte fått någon själv men däremot är brodern till treårsstoet e. Loredes och den är väldigt väldigt lyckad. Bland annat därför jag väljer honom till treåringen.

Med tanke på hur väldiigt inkorrekt han var i sitt frambensställ undrar jag hur avkommorna har blivit?

Liknande trådar

Avel Någon som kommer ihåg varför han togs ur avel? Har haft ett gott öga till honom ända sedan jag var domarsekreterare då han visades på...
Svar
11
· Visningar
1 492
Senast: Freazer
·
Avel Hej! Har jag några PRE-folk här på buke som sysslar med avel? Jag har nämligen en hingst köpt från Spanien vars föräldrar har samma...
Svar
9
· Visningar
1 278
Senast: Willys
·
  • Låst
Hundavel & Ras Hej, Vår renrasiga Bichon Frise börjar snart löpa- Mars/April och söker efter en frisk hane i liknande ras(helst samma). Vi bor i Skåne...
Svar
9
· Visningar
1 073
Senast: Rosett
·
Avel Hej! Jag har ett sto e alfur som jag ska betäcka. Vilka hingstar är era favoriter med mycket gång och bra stam? Gärna svart. Lynne är...
Svar
6
· Visningar
755
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka