Lördag 17/2

Gnist

Trådstartare
Kan bli en mycket intressant dag här i ödeskogen :angel:

Jag har nyss upptäckt att det kommer att köra ihop sig rejält på hundfronten då :eek:

1) Cassandra är beräknad valpa
2) Västenorrlandsmästareutställningen går av stapeln nere i Sundsvall och Stromboli är kvalificerad och anmäld.
3) SSF-utställning - Tinka är anmäld

Kan jag kanske klona mig lite snabbt någonstans måntro, så att jag kan vara dels hemma, dels i Sundsvall och dels i Bredbyn samtidigt :confused: :confused:


Tänkte försöka lösa det hela på följande vis :

1) Sonen är hundvakt åt Cassandra, med lämpliga telefonnumemer att ringa om det kniper.
2) Jag åker ner till Västernorrlnadsmästareutställningen.
3) Dottern åker till Bredbyn, med en kompis som också ska dit och ställer ut Tinka.

Varför lyckas jag få sådant kaos ibland :confused:
 
Sv: Lördag 17/2

Jisses! Jag hoppas det löser sig!;)
Vå håller tummar och tassar för både en lösning,utställning och valpandet!:)
 
Sv: Lördag 17/2

Haha :rofl: :rofl: :rofl:
Jadu hoppas att det går vägen för dig :D
Men kan tänka mig att det kom som en chock när du kom på att det va samma dag?? :D
 
Sv: Lördag 17/2

Säg till Cassandra att hon får faktiskt vänta en dag eller två :)
Även om jag tror ni får ihop det.
 
Sv: Lördag 17/2

Och ibland klagar man på att man har för lite att göra, sen kommer allt på en enda gång......:p :p :p

Tinka, är det ett troll eller är det "frysen":love: ?

Strumpan ska så klart sopa banan med de andra :bump: :bump:
 
Sv: Lördag 17/2

Jag kom på en grej:idea:
Jag jobbar ju på Posten, så om du postar ner Cassandra så tar jag emot henne på jobbet så löser allt sig!!:D
 
Sv: Lördag 17/2

Jisses! Jag hoppas det löser sig!;)
Vå håller tummar och tassar för både en lösning,utställning och valpandet!:)

Tack för hållna tummar och tassar.

Jadu hoppas att det går vägen för dig :D
Men kan tänka mig att det kom som en chock när du kom på att det va samma dag?? :D

Jo, det var lätt panik en stund, så jag slände mig på telefonen och ringde till västernorrlands kennelklubb för att få reda på när det börjar..Förhandsvisningen börjar kl 13:00, med avbrott för årsmötet kl 15:00 och därefter själva utställningen. Utställningen i Bredbyn börjar kl 10:00 och det tar ca 3 timmar ner till Sundsvall...

Säg till Cassandra att hon får faktiskt vänta en dag eller två :)
Även om jag tror ni får ihop det.

Jag hoppas hon hellre valpar någon dag tidigt.

Tinka, är det ett troll eller är det "frysen":love: ?

Strumpan ska så klart sopa banan med de andra

Tinka är frysen.. Och jag hoppas att Strumpan i alla fall inte åker ut det första som händer..Det är ju ändock alla BIR-hundar i västernorrland som tävlar mot varandra..

om du postar ner Cassandra så tar jag emot henne på jobbet så löser allt sig!!:D

Hahaha...Du skulle må då ;)
 
Sv: Lördag 17/2

Eller så kan vi göra så att jag lånar strumpan..:angel:

nej, det skulle nog bli katastrof om du skulle sätta mig på att ställa honom..:p

jag tycker att din lösning låter väldigt bra!:)
 
Sv: Lördag 17/2

Tss, du har ju järnkoll på det mesta, just därför är det lite extra kul...:D
Du får sätta svärmor som hundvaktshjälp om det kniper, annars verkar ju sonen kunna lösa det bra:)
 
Sv: Lördag 17/2

Hahaha...

Fast med 3 småvalpar, är man rätt alert ändå ;)

De äter som små elefanter och växer som ogräs :eek: :love:
 
Sv: Lördag 17/2

Hon är dok inte alls en hundmänniska och sonen har betydligt större erfarenhet av sådan, så han fixar det nog hur bra som helst :love:

Skulle det knipa, så har jag kunniga vänner som kan ställa upp och hjälpa till direkt dessutom, så jag är inte direkt orolig ;)
 
Sv: Lördag 17/2

Jag förstod det. Var ironisk... Vi håller tummar och tassar för tidiga valpar och snygga strumpor och cassar i alla fall!
 

Liknande trådar

A
Övr. Hund Folk med trist ton och elaka kommentarer gör sig inte besväret att skriva något.. Jag och sambon har 2 vovvar. Hans är en 2-årig...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
12 727

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp