F

Fan of Bill

Tänkte börja med något av de receptfria medlen på apoteket. Vilket ska man använda sig av för bästa effekt?

Det är loppor, jag klämde ihjäl en rackare som var på mig igår. På katten har jag ingen sett dock, men hon kliar sig lite mer än vanligt.
 
Sv: Loppor!

Frontline comp skulle jag använda mig av.
Är det loppor ska också omgivningen saneras, dammsuga, svabba, tvätta sängkläder mm där katten är.
 
Sv: Loppor!

Det blev den:) Puh, japp har hållt på hela kvällen.. Får fortsätta imorron, sängen kallar.
 

Liknande trådar

Katthälsa Nu börjar det dra ihop sig efter att katten plötsligt blivit mycket sämre i sin artros och spondylos i höft och rygg. Hon är bara 8 år...
Svar
11
· Visningar
751
Senast: Sassy
·
Katthälsa Min lilla gosse har fått en rispa på hornhinnan på ena ögat och är nu ordinerad ögondroppar och smärtstillande i 8 dagar. Han är en...
Svar
1
· Visningar
444
Senast: KesoNeso
·
Katthälsa Har en super senior till katt vars klor börjar bli ett problem där hon får sår på öronen av dom när hon kliar. Jag har aldrig klippt...
Svar
6
· Visningar
562
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Nästan all kattmat innehållet fisk. I majoriteten av barnböcker/filmer är det fisk som ges till katter. Pekböcker har ofta att man ska...
Svar
8
· Visningar
831
Senast: ufot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp