Loppfrön på Granngården

Welsh

Trådstartare
Har någon lyckats få tag på Loppfrön på Granngården????
Var snäll och ta inte bort denna tråd!
Jag har blivit lovad att de ska ta hem Loppfrön till "min" butik om de bara kan få höra att det säljs i någon annan Granngårdens butik så de kan ringa dit och få tag på återförsäljare.
Hjälp mig och alla andra i norra Stockholm nu!
Vilken butik har du köpt det i????
 
Sv: Loppfrön på Granngården

har inte hört att de har loppfrön på Granngården. Jag har köpt mina på hälsokostaffären..
 
Sv: Loppfrön på Granngården

Och jag köpte mina på Coop, hälsokosthyllan.
 
Sv: Loppfrön på Granngården

VAD är Loppfrön, och vad är de bra för??
:confused:
 
Sv: Loppfrön på Granngården

Det finns flertalet trådar - här och under "hästvård" - om loppfrön och effekten av dem. Många trådar är ganska nya så söker du hittar du dem lätt :)
 
Sv: Loppfrön på Granngården

Dom säljer Cheval tarmrens på Granngården. Loppfrön , fast förpackade i hink med annan etikett. Betydligt mkt dyrare, än vad du kan köpa dom för i vanliga butiker, som Lopp/ psylliumfrön.
 
Sv: Loppfrön på Granngården

Har nu fått hjälp att få tag på försäljaren!
OM det bara är jag som vill köpa genom Granngården så måste jag köpa 13 kg som privatperson MEN om det kommer fler till min butik så har de mer att trycka på till inköpsavdelningen att köpa hem och ha i sitt lager. Som det är idag så får inte den enskilda butiken köpa hem som de vill men de vill gärna hjälpa till :)
Så alla ni som vill ha loppfrön i norra Stockholm, i Arninge så har de fått alla numrerna av mig, fråga efter Fredrik :D
 
Sv: Loppfrön på Granngården

Jag har hört att vissa köper dom på Granngården i typ 7kg säckar/förpackningar. Tror att det står i inlägget "Katastrof i magen" under Hästvård!
 

Liknande trådar

Anläggning (Jag testar att ställa frågan i den här tråden istället för att göra en ny i ämnet - gissar att många här har koll.) Hur många här...
2
Svar
23
· Visningar
2 213
Senast: Svartkatt
·
Kropp & Själ Jag behöver få läsa om hur andra haft det när de diagnostiserats med förtjockad slemhinna. Så hjälp mig, snälla. Jag var på gyn (fr o m...
Svar
0
· Visningar
375
Senast: malumbub
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
14 785
Senast: Juli0a
·
Fordon Fredagen 15 september köpte jag en bil av en bilfirma. Den var nybesiktigad, kamremmen bytt, rostfri, bra sommardäck och ok vinterdäck...
18 19 20
Svar
384
· Visningar
27 654
Senast: ptr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp