Löpning?!

Madde_padde

Trådstartare
Hur vet man när dom löper?!
Hon går runt och mjamaren hel del men leker masor, hur vet jago m de är för uppmärksamhet eller för sugenheten!?

Sv: Löpning?!

Kattor som löper har bara sex i skallen. Min blev helt okontaktbar. Pratade en massa och ställde upp sig och började trampa med bakbenen bara nån nuddade henne.

Man VET när en hona löper. Det blir ett jävla liv på dom och rumpan är i vädret jämt.

lite trådkap:

men jag tycker katter som löper är välidigt jobbiga.

håller med de andra det märks jättetydligt när en katt löper.

Det är väldigt olika, en del katter går deffenitivt inte att ta miste på när dom löper, men en del är väldigt tystllåtna och "blyga" och det märks knappt på dom om man inte har en fertil hane i närheten.

tack för svaren!
antar hon inte löper för när jag vart hemma ett par timmar så är hon cool igen!

Jag frågade en gång hur man vet om en katthona löper och fick svaret: Har du inte märkt det så har hon inte löpt... :smirk:
Det märks väldigt tydligt!

Min innetjej är inte jobbig på så sätt att hon skriker, däremot försöker hon smita ut periodvis, och i samma veva brukar vår hankatt som vanligtvis bor i stallet bo nån vecka utanför ytterdörren... Vi passar NOGA, barnen har så här långt varit jätteduktiga på att ha koll så hon inte smiter. Vi hoppas att det håller i sig:crazy:...

Liknande trådar

Övr. Katt Hej! Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Svar
8
· Visningar
419
Senast: KeeNine
·
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
581
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
829
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 554

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka