Sv: Löper???

Ofta skriker en löpkatt så man hör när hon löper. Första löpet kan vara väldigt diffust, katten är bara lite mer kelen än vanligt. Kliar man på rumpan viker honkatten undan svansen och hon trampar lite.

Hur ofta och hur länge varierar enormt. En del honor löper 2 ggr/år, andra varje månad. Ofta varar löpet en vecka.

Man känner det dessutom på lukten... :p

Svansrotstestet är enkelt och bra, funkar oftast.

De allra flesta katter löper tydligt, släpar sig efter marken, ålar och skriker... :D

Man känner det dessutom på lukten... :p

Svansrotstestet är enkelt och bra, funkar oftast.

De allra flesta katter löper tydligt, släpar sig efter marken, ålar och skriker... :D

Japp, exakt så gjorde Dizze när hon löpte, gav henne P-Piller 1tbl/dag tills löpet upphörde sedan 1 tbl/veckan och nu är hon "normal" igen :p

Liknande trådar

Övr. Katt Vi har tre katter en hona på två en hane på knappt ett och en äldre hona på 8år. Den yngre honan har varit löpen och är nu dräktig,den...
Svar
8
· Visningar
682
Övr. Katt Jag är på gång att för första gången köpa en raskatt, efter att i många år haft bondkatter eller blandraser ❤️ Har jag förstått rätt...
Svar
4
· Visningar
459
Övr. Katt Jag har två kastrerade honkatter som jag köpte på katthem för länge sedan. De börjar bli gamla och har inte längre så mycket jaktlust...
Svar
2
· Visningar
223
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Nu är det dags igen! För varje digitalt deltagande skänker Agria 10sek till katthem. Ska ni vara med? :) Jag tänker filma Kim imorgon...
Svar
2
· Visningar
204
Senast: Glimra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama