Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Om man ska hyra in en främmande ung kvinna i 20-årsåldern som barnvakt, vad är då en rimlig lön att erbjuda per timme. Låt säga att det är utan kvitto...
Du kan lika gärna göra det med kvitto, då är det dessutom avdragsgillt med "rut". Det är enkelt att betala ut lön upp till 10000 som privatperson, se skatteverkets webplats.
Jag betalade 100 kr/timme plus fri mat och betalda resor till oss när jag hade barnflicka förra sommaren.
Hundavel & Ras Dom få frallor jag träffat har jag upplevt otroligt intensiva och på på på och därmed inte alls särskilt trevliga i umgänge med andra...
Ekonomi & Juridik Dum har jag aldrig påstått att du är, däremot tycker jag inte att du har varit så ekonomiskt ansvarsfull och sen känns det som att du...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.