Lön till barnvakt

prinsus_

Trådstartare
Om man ska hyra in en främmande ung kvinna i 20-årsåldern som barnvakt, vad är då en rimlig lön att erbjuda per timme. Låt säga att det är utan kvitto...

Sv: Lön till barnvakt

Du kan lika gärna göra det med kvitto, då är det dessutom avdragsgillt med "rut". Det är enkelt att betala ut lön upp till 10000 som privatperson, se skatteverkets webplats.

Jag betalade 100 kr/timme plus fri mat och betalda resor till oss när jag hade barnflicka förra sommaren.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 681
Senast: Bullen22
·
Övr. Barn Det är sportlov och dottern är på fritids. Hon har en hårsnodd med en stor dekoration på som hon ska släpa med sig överallt. Hon hade...
Svar
7
· Visningar
889
Senast: Krålus
·
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 031
Gravid - 1år Familjen klarade vintern med en enda förkylning. Nu är 9 åringen inne på andra omgången kräksjuka... Först var han sjuk för 10 dagar...
Svar
4
· Visningar
948
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka