Lön till barnvakt

prinsus_

Trådstartare
Om man ska hyra in en främmande ung kvinna i 20-årsåldern som barnvakt, vad är då en rimlig lön att erbjuda per timme. Låt säga att det är utan kvitto...

Sv: Lön till barnvakt

Du kan lika gärna göra det med kvitto, då är det dessutom avdragsgillt med "rut". Det är enkelt att betala ut lön upp till 10000 som privatperson, se skatteverkets webplats.

Jag betalade 100 kr/timme plus fri mat och betalda resor till oss när jag hade barnflicka förra sommaren.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 831
Senast: Anonymisten
·
Hemmet Okej, om några timmar måste jag bestämma mig! Jag bor i nuläget i en nyproducerad lägenhet som är är snordyr. 43% av min lön går till...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
8 418
Senast: Shaggy
·
Gravid - 1år Jag kommer förhoppningsvis få ett barn till hösten. Jag bor idag i Malmö, där jag också jobbar. Jag kommer att vara självstående. Jag...
Svar
15
· Visningar
1 522
Senast: Queen
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
2 013

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka