Lön - ridinstruktör

Zondell

Trådstartare
Någon som kan avtal och vet var man skall söka på internet? Någon som vet månadslön efter 15 år i yrket och vet OB tillägg och instruktörstillägg?

Sv: Lön - ridinstruktör

Skicka ett mail till Kommunal och fråga. Jag har gjort det tidigare och fått svar, men nu är de uppgifterna så gamla så det är ingen idé att lägga ut dem.

Jag har ringt 10 olika telefonnummer och även mailat utan att få svar :devil:

Någon som har färska avtalet hemma?

Ja. Svar kommer väl kanske så småningom. Ska prata lön snart och behövde svaret snabbt. :confused:

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 566
Senast: mars
·
Juridik & Ekonomi Jag har levt utanför den vanliga arbetsmarknaden i jättemånga år. Mina extrajobb och korta anställningar har varit såna där man får lön...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 230
Senast: Kadi
·
Skola & Jobb Jag vill börja plugga. Punkt. Och det är det enda beslutet jag har lyckats ta, sen kommer jag inte längre. Jag vet helt enkelt inte...
Svar
4
· Visningar
714
Senast: niardasp
·
Skola & Jobb Jag kommer inom ett år att flytta ca 40 mil hem till den stad som jag vuxit upp i. Jag har de senaste 7 åren bott på annan ort och har...
Svar
0
· Visningar
593
Senast: seahawk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama