D

dixi-bell

Hej ! Ska köpa loksele till min nordis.Var hittar man en bra sele ,bekväm för hästen ,snygg och hållbar.

Sv: Loksele

Jag har ju en armésele som jag köpt begagnad. Den är jag helnöjd med till vardags. Skulle gärna ha en "finare" också, men det får bli när kassan tillåter!
dixi-bell, finns du möjligen i Västmanland?
Lotta

Hejsan!

Hööks o Börjes har ju billiga selar...

Vad har du för häst och vagn?
Annars finns det fina kompletta bröstselar på tex equilex.se och Börjes (finsele).

Tärnsjö garveri har fina och hållbara selar!!
Dom är lite dyrare men sen är det högsta kvalitet oxå!!

Mvh Lisa

Hejsan!

Såg sen att du skrev nordis! :o

Lillhästen i stav (lillhastenistav.se) och bole (bole.nu) har billiga lokselar, kanske inte svensktillverkat.

Mvh Lisa

Senast ändrad:

Hej! Har en nordsvensk som jag håller på att köra in .Har använt bröstsele tills nu, har tänkt köra med henne både i lantbruket och i skogen så jag får ha tag i en loksele. Har sett Tärnsjös lokselar, dom är ju jätte fina men betydligt dyrare än andra. Är tärnsjö selarna värda sitt pris ?

Värda är ju svårt att säga, men om jag säger såhär - hade jag råd skulle jag inte tveka att köpa en ;)
Men, Svenljunga sadelmakeri finns ju också, tillverkas efter vad jag förstår efter mått, i Sverige.
Själv är jag som sagt helnöjd med min armésele, såg en på annons igår, tror jag.
Kolla annonssidorna!
Frågade efterson jag vet en som har en nordis som heter Dixi!
Lotta

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
980
Senast: Cattis_E
·
Hemmet Vilka är era bästa knep för att lösa proppar i bad och kök? Jag har problem med mitt badrum, badkar i lägenhet, där jag inte lyckats...
Svar
15
· Visningar
527
Senast: Keb71
·
Trav Hej Trav-Buke! Verkar lite dött på travsidan men hoppas det hänger några här fortfarande. Vad ska man tänka på när man köper hjul till...
Svar
3
· Visningar
437
Senast: Pegasus63
·
Kläder & Bli fin Behöver verkligen nya glasögon. Mina glasögon är ca 18 år gamla, omoderna och något för starka. Är inte bekväm att röra mig utanför...
Svar
11
· Visningar
691
Senast: Åsa A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka