Loksele till minishettis

Sv: Loksele till minishettis

Equilex har i mini stl. ...jag tog fel när jag beställde och fick hem en mini först och den passar garanterat mini, den var påtok för liten till Barre.

suck...var trött när jag skrev de igår...sorry

Det minsta är väl 24" (60 cm) som är lättast att få tag på, men det blir väl för stort?
Hör efter med Svenljunga eller Tärnsjö, det kan väl inte bli så dyrt om dom gör ett par smidiga lokor som passar?
Du kan ju köpa en komplett bröstsele och använda lokor ist för brösta. De selarna har ju mkt bättre däcklar samt då får du med bla. draglinor och baksele! :)

/Lisa

Smart!
Hur ska jag mäta hästen om jag ska få fram hur stora lokor han behöver?

Jag har inte mätt honom än! Har precis fått hem min sele så jag har fullt upp med den nu :)

Det är selen för 2500:- som Equilex säljer, alltså Pfiffsele.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter För nästan två veckor sedan försvann 27-årige minishettisen Victor från sin hage i Rolfstorp. Trots stora sökinsatser är han fortfarande...
Svar
1
· Visningar
709
Senast: Lingon
·
Fritid Jag kom på för ett tag sedan att vi inte längre får några reklamblad i brevlådan. Det handlar alltså inte om postnord utan någon annan...
Svar
18
· Visningar
604
Senast: __sofia__
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
983
Senast: Cattis_E
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
599
Senast: Mli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V
  • Annonsera mera hundar 2