J
johannea
Äntligen är det slut på väntan! Värkarna började vid 7:30 1/9, efter att ha kämpat imej lite frukost, ringt barnvakt, å packat barnas grejjer var kl 8:30 å de var 3min mellan värkarna, ringde förlossningen som lät tveksamma men om jag verkligen ville komma så visst... vi kom in 9:15 och nu var värkarna riktigt kraftiga, det visade sej att jag var öppen 8-9 cm! Å så efter kanske 3 el 4 krystar så var han ute kl 10:40, å jag hade inte ens fått så mycket som syrgas som jag önskat mej, det hanns liksom inte med
Han var frisk å välmående vägde 3080g å var 48cm lång, allt har gått jättebra å amningen funkade direkt med så 24 timmar gammal fick han följa med oss hem!
Nu myser vi hela familjen i soffan å har det bra! Nu ska jag återgå till skaran, ville bara skriva av mej lite! Återkommer med bilder imorron...
Han var frisk å välmående vägde 3080g å var 48cm lång, allt har gått jättebra å amningen funkade direkt med så 24 timmar gammal fick han följa med oss hem!
Nu myser vi hela familjen i soffan å har det bra! Nu ska jag återgå till skaran, ville bara skriva av mej lite! Återkommer med bilder imorron...