M
Miranda
vilka klasser är lokalhoppning. Är de upp till LB?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
japp det stämmer bra, i hoppning
Det stämmer väll inte. Det finns ju LA i lokalhoppning också...
Eller menar du stor häst? att du kallar 90.1m 110, för L:C L:B L:A som man gör uppe i norrland fortfarande det var iaf länge sen jag hörde.
jag är norrlänning, och troligtvis en trög sådan också :P För jag har ingen aning om vad du menar med det?
haha ne jag pratade med en kompis som bor i norrland, hon sa att många av tävlingarna där uppe heter fortfarande L:C L:B L:A osv även på stor häst, nu förtiden heter det bara så på ponny och hinderhöjden på stor häst, det var därför jag undrade om det var stor häst eller ponny du skulle tävla, för jag vet starkt att jag aldrig sett L:A på lokal hoppning för ponnyer.
naaeeh, att man då inte gör!!! kannske händer ,men ingen jag känner säger såEller menar du stor häst? att du kallar 90.1m 110, för L:C L:B L:A som man gör uppe i norrland fortfarande det var iaf länge sen jag hörde.
Kan inflika med att dom kommer att öppna lokala tävlingar neråt så att tävlingarna inte behöver börja på LD/90cm utan även lägre, detta är nya TR ändringar från 2008
det har jag då aldrig sett? vart finns dom tävlingarna? jag har tävlat ponny sen jag bar 8 år... jag e 18 nu, har aldrig stött på en lokal hopp med L:A ? Därimot har jag stött på fåtal reginala med L:C L:B och L:A osv....
men L:A på lokal nivå? finns det verkligen?
Eller menar du stor häst? att du kallar 90.1m 110, för L:C L:B L:A som man gör uppe i norrland fortfarande det var iaf länge sen jag hörde.
Nej, jag vet kanske har fel men för en d-ponny tex. där är ju 80 cm LD, 90 cm LC 100 cm LB och 110 cm LA, och LA finns väll ändå på lokal nivå också? har en kompis som precis börjat tävla LA på d-ponny o kan inte tänka mig att det är regional hon tävlar...
från och med L:A och uppåt måste man kvala.
Nej, från LA, inte från och med.
oj? det tycker jag var ett jätte bra beslut, du vet inte vilka mer höjder som ska läggas till? men absolut jätte bra tycker jag för dom som fortfarande kanske känner att 90 är lite högt men gärna vill tävla.