Lokal tävling efter uppklassning?!

E

Elviran

Har hittat en tävling som jag tänkt fara på med min ponny. Det är en två-dagars, men nu så upptäckte jag att andra dagen är lokal och jag är uppklassad från lokal. Men det står att klasserna (som jag vill starta) är Öppna får jag starta där ändå isåfall?? :confused:

Mvh// Elviran

Att dom är öppna, betyder väl just att den är öppen även för dom som är uppklassade.

Okej, tack då vet jag. Det var det jag trodde också men ville vara säker :)

Mvh// Elviran

Det är tveksamt om du får starta.
Normalt är en öppen klass öppen för de som är startberättigade i klassen 'över', men du är ju uppklassad från tävlingsstatusen 'lokaltävling'.

Ring och fråga arrangören hur de menar, för säkerhets skull.

Liknande trådar

Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
2 371
Senast: hhere
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 168
Senast: Lady_S
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 997
Senast: zarmino
·
Samhälle Jag har haft mycket i huvudet på sistone, och en sak jag tänkt mycket på är normaliserandet av sociala medier. Framför allt av min...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 699
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar