Lojstahedruss

R

rayspool

Letar en liten ponny till mitt barn och såg att de nu säljer ut föl från Lojstahed, är det något att satsa på?

Mitt barn är fortfarande väldigt ung så ett föl är det som passar bäst

Sv: Lojstahedruss

Om du har någon som är DUKTIG på att rida in hästen så varför inte. Men tänk på att unghästar oftast är lite busigare;) Hur gammalt är ditt barn? Jag skulle vänta och se om intresset finns!

Jag hade köpt en äldre ponny.

Vi har stor erfarenhet i familjen av hästar, har bedrivit avel av connemara och halvblod :D

Barnet är inte så gammalt men vill kunna forma ponnyn själv

Vi har stor erfarenhet i familjen av hästar, har bedrivit avel av connemara och halvblod :D

Barnet är inte så gammalt men vill kunna forma ponnyn själv

Min erfarenhet av russ är: Envisa, envisa, envisa. ;) Så jag hade kunnat köpa en ungponny men inte shettis eller russ. Är lite väl mycket vilja för en 5-6 åring att klara av.

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 051
Senast: Piaff
·
Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 622
Senast: Mabuse
·
R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 653
Senast: Raderad medlem 149524
·
Avel Ser ofta i annonser för ston att hon är en bra mamma, om hon fått föl. Vad betyder det egentligen? Hur är man en bra mamma-häst? Hur är...
Svar
8
· Visningar
1 523
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka