Loggas ut så fort jag gör något...

Nikkis

Trådstartare
Ja, när jag loggat in mig på buke och ska kolla på ngt. forum så är jag plötsligt utloggad?! Oavsett vad jag gör så är jag utloggad!?

Hur kommer det sig?
Har aldrig varit så här tidigare, och då menar jag inte efter att jag låtit sidan vara uppe utan att jag varit aktiv på ett viss X antal minuter, då den automatiskt loggar ut en, utan preics här och nu?!:crazy:

Alla andra sidor funkar utmärkt.

Sv: Loggas ut så fort jag gör något...

Kan även tilllägga att trådarna jag öppnat och kollat i så brukar det vanligtvis synas, dvs rubriken är mörkare.
Men det är inte så längre nu!?

Näe jag fattar ingenting....:cool:

Sv: Loggas ut så fort jag gör något...

Jag brukar få samma problem när jag har glömt att aktivera cookies :)

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 834
Senast: Anonymisten
·
Övr. Katt Det här inlägget, lade jag på en annan sida och tänkte att det kunde passa här med, med tanke på att "katter är katter och 'ska ha sin...
Svar
5
· Visningar
2 385
Relationer Jag velar fram och tillbaka i en relation just nu om hur jag ska göra. Börjar från början.. Vi träffades ganska snabbt efter att jag...
2
Svar
39
· Visningar
5 457
Hästmänniskan Bästa buke, varning för långt inlägg. Behöver skriva av mig. På gården jag bor på bedrivs det hästverksamhet. Detta föranleder att vi...
2
Svar
33
· Visningar
4 463
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar