Loftsäng?

Jag har för mig att @AraSlei hade loftsäng i sin första lägenhet i Stockholm?

Annars är nog ett sängskåp en bra lösning, men jag hade nog aldrig fällt upp sängen pga latmask :angel:

Japp, det stämmer :) den var grym! 140cm bred och takhängd, så jag fick plats med matbord under. På mina 26 kvm hade jag ett litet kök, badrum, matplats, soffa, soffbord och TV-bänk utan att det kändes trångt - tack vare loftsängen.
 
Svårt att bädda. Taket kommer nära, obra vid klaustrofobi. Blir kvavt på sommaren pga varmluft högre upp. Svårt att utöva vuxenlekar pga tak och att stolpar slår i vägg :p
Annars är det ganska trevligt. Ser inte fram emot att flytta den, varenda planka måste tas isär, även ribbotten
 

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är mitt inne i första sommaren med att försöka odla ätbara grejer på min plats. Visst har jag pysslat mycket med trädgård tidigare...
Svar
0
· Visningar
317
Senast: cassiopeja
·
Övr. Barn Min son är bjuden på Halloweenfest nästa vecka hos en av sina bästa vänner, som är en klasskompis. Det är ett litet gäng barn som är...
2 3
Svar
51
· Visningar
5 150
Hästvård Jag har ett litet dilemma. Jag har en unghäst på 5 år. Han har gått på lösdrift sedan jag köpte honom för 3 år sedan. Innan dess stod...
2
Svar
29
· Visningar
3 336
Övr. Barn Hur funkar det? Olika från kommun till kommun? Jag och exet har delad vårdnad, byter på måndagar och kör alltså varannan vecka. Nu...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
8 099
Senast: Sar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp