Ljuslingsbacken, vilka kommer?

Novali01

Trådstartare
Eftersom ingen annan känner sig manad så får väl jag starta då...vilka bukefalister kommer till Ljuslingsbacken? Jag förstås, kan inte missa en tävling på hemmaplan.

Sv: Ljuslingsbacken, vilka kommer?

Japp det gjorde du ju Lotta!:D

KL

Riktigt bra tävling för mig! Lilla Bruna gjorde bra dressyr, rev sista i hoppningen o var sen jättefin i terrängen trots värmeslag! Smet visserligen ut på spetsen men det var piloten ta på sitt konto...:cool:

Grå is back in business kan jag iaf säga efter gårdagen!:love: Superfin i dressyren, 40 straff, nolla i hoppningen o nolla i terrängen med ynka 4 straff för tid. Tyvärr var det dom 4 straffen som skiljde till 1:an o vi blev 4 men lika glad är jag för det för nu är vi tillbaka!:banana:

Film Grå:
http://www.youtube.com/watch?v=lVI19uxriPw

Film Bruna:
http://www.youtube.com/watch?v=thYu-s3gHLg

KL
Någon som vet om det var någon fotograf där i år och var man isf hittar bilderna?

Grå is back in business kan jag iaf säga efter gårdagen!:love: Superfin i dressyren, 40 straff, nolla i hoppningen o nolla i terrängen med ynka 4 straff för tid. Tyvärr var det dom 4 straffen som skiljde till 1:an o vi blev 4 men lika glad är jag för det för nu är vi tillbaka!:banana:

Du som grattar alla möjliga på dressyr för deras resultat och ingen av dem är här, på ditt forum,för att gratta dig.:eek:

Dålig stil.:mad:

Men det är klart , flera av dina kompisar har *harkel* *host* "semester".:D

Nåväl, det kanske duger med en Ginnies.

Grattis till din fina placering.:bow:

Och att du kuskade runt med två hästar.:eek:

En ginnies o en Marvin duger gott o väl för mig! O mina semesterfirande vänner har ju förstås grattat på annat forum...;)

Men jag blev iaf väldigt glad över din ansträngning! Inte många som gör...:cool:

Grattis :)

Min häst skötte sig galant, blev dock 5:a i 100 klassen å det var 4 plac :(
Men vilken terrängmaskin han e!!!!
Nu e han iaf hemma hos mig igen och vi satsar på styringe i aug!;)

Liknande trådar

Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 344
Senast: Mirtai
·
Dressyr Nu är jag och hästen anmälda till vår alldeles första tävling tillsammans! Hästen har aldrig tävlat och jag har inte tävlat sen 2007! I...
Svar
6
· Visningar
775
Dressyr Jag är fortfarande såklart inte nöjd med formen på min ponny, jag vill att hon tar fram näsan mer och inte blir låg utan högre i nacken...
Svar
4
· Visningar
166
Senast: MattiZ
·
Skola & Jobb Jag ska försöka hjälpa till med att skriva en överklagan till CSN gällande ett avslag på ansökan om de 40 extra veckor som man kan ha...
Svar
7
· Visningar
700
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka