Ljuslingsbacken, vilka kommer?

Novali01

Trådstartare
Eftersom ingen annan känner sig manad så får väl jag starta då...vilka bukefalister kommer till Ljuslingsbacken? Jag förstås, kan inte missa en tävling på hemmaplan.

Sv: Ljuslingsbacken, vilka kommer?

Japp det gjorde du ju Lotta!:D

KL

Riktigt bra tävling för mig! Lilla Bruna gjorde bra dressyr, rev sista i hoppningen o var sen jättefin i terrängen trots värmeslag! Smet visserligen ut på spetsen men det var piloten ta på sitt konto...:cool:

Grå is back in business kan jag iaf säga efter gårdagen!:love: Superfin i dressyren, 40 straff, nolla i hoppningen o nolla i terrängen med ynka 4 straff för tid. Tyvärr var det dom 4 straffen som skiljde till 1:an o vi blev 4 men lika glad är jag för det för nu är vi tillbaka!:banana:

Film Grå:
http://www.youtube.com/watch?v=lVI19uxriPw

Film Bruna:
http://www.youtube.com/watch?v=thYu-s3gHLg

KL
Någon som vet om det var någon fotograf där i år och var man isf hittar bilderna?

Grå is back in business kan jag iaf säga efter gårdagen!:love: Superfin i dressyren, 40 straff, nolla i hoppningen o nolla i terrängen med ynka 4 straff för tid. Tyvärr var det dom 4 straffen som skiljde till 1:an o vi blev 4 men lika glad är jag för det för nu är vi tillbaka!:banana:

Du som grattar alla möjliga på dressyr för deras resultat och ingen av dem är här, på ditt forum,för att gratta dig.:eek:

Dålig stil.:mad:

Men det är klart , flera av dina kompisar har *harkel* *host* "semester".:D

Nåväl, det kanske duger med en Ginnies.

Grattis till din fina placering.:bow:

Och att du kuskade runt med två hästar.:eek:

En ginnies o en Marvin duger gott o väl för mig! O mina semesterfirande vänner har ju förstås grattat på annat forum...;)

Men jag blev iaf väldigt glad över din ansträngning! Inte många som gör...:cool:

Grattis :)

Min häst skötte sig galant, blev dock 5:a i 100 klassen å det var 4 plac :(
Men vilken terrängmaskin han e!!!!
Nu e han iaf hemma hos mig igen och vi satsar på styringe i aug!;)

Liknande trådar

Foder & Strö Hej alla bukefalister. Jag har precis fått reda på att min ena har gräsallergi. Han kan vara allergisk mot följande ( en eller alla)...
Svar
18
· Visningar
618
Senast: Alexandra_W
·
Tävling Jag satt (muttrandes) och betalade in avgifterna för att kunna tävla igår… Medlemsavgift, meetinglicens, hästlicens… Det blir definitivt...
2
Svar
39
· Visningar
1 012
Senast: Bison
·
Hästvård Någon som har en idé om vad som kan vara bekymret med min häst? Hon kliar bort sin långa vackra man från ca halva manen och bakåt. Jag...
Svar
8
· Visningar
822
Senast: skogaliten
·
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 429
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka