Ljusbrunt träns?

M

Moja

Hejsan,
Finns det någon här som har ett ljusbrunt träns i dressyren?
Funderar på att skaffa ett sådant. Jag har redan ett men det är utslitet. Och nu ska jag börja tävla dressyr så då vill jag köpa ett nytt.

Min pålle passar så bra i ljus/mellan brunt.
Så vad tycker ni?

Sv: Ljusbrunt träns?

Om du har ljusbrun sadel så kan du ha ett ljusbrunt träns, annars inte.

Några av Hopponnyerna i "mitt" stall har ljusbrun utrustning i dressyren och det är super snyggt.

Det finns ingen anledning att smirka åt mig :p ;)
":smirk:" anses som en ganska negativ figur som inte uppskattas av alla.

Jag tror att det kan bli snyggt - om du har samma nyans på sadeln.

Typ sånt här träns? :D
Aktivitetsdagnr-1.jpg

Hade bara på det här tränset hemma på träning en liten period för skojs skull, tyckte han var lite häftig i det :D. På tävling körde vi med vanligt mörkbrunt remontträns eller svart achenträns. Det här tränset kommer ifrån Hööks, Claridge House tror jag.:bump: Mjukt o fint

Senast ändrad:

Haha nejdå, inte alls! :rofl:

Jag får väll skaffa mig en dressyrsadel som är ljusbrun dårå! =)

nja det är inte spec snyggt.... typ tobacco är okej men inte ljusbrunt. och särskilt inte om du har mörk sadel!

Har du en ljusbrun sadel så kanske det märket har träns också i samma färg? Blir ju snyggast om det är exakt samma.
Annars brukar dyrare märken ha träns i många olika färger, t.ex. Passier har många snygga i bruna nyanser.

Urk :crazy:

Är extremt allergisk till tyglar som inte har samma färg som tränset.

(tränset var dock ganska fint på hästen)

Haha :rofl:, ja färgen på tyglarna är allt annat än snygg! :D Svårt att hitta matchande tyglar, man tager vad man haver :P.

Typ sånt här träns? :D
Aktivitetsdagnr-1.jpg

Hade bara på det här tränset hemma på träning en liten period för skojs skull, tyckte han var lite häftig i det :D. På tävling körde vi med vanligt mörkbrunt remontträns eller svart achenträns. Det här tränset kommer ifrån Hööks, Claridge House tror jag.:bump: Mjukt o fint

Måste bara säga att det Gold Medal-tränset är snyggare i svart. :D

16026473.jpg

Sorry för trådkapning

Oj, ett Gold Medal-träns var det!:D Lyckades åtminstonde rätt på att det var från hööks :angel:.
Jag tyckte nog faktiskt att det bruna var aningens häftigare ändå :D, men det svarta sticker inte ut så mkt, tjusigt :P

Om du har en ljusbrun sadel är det klart du ska ha ett ljustbrunt träns! :) Kan bli fint!

Om du inte har en ljusbrun sadel så tycker jag du ska satsa på att köpa ett dressyrigt träns i samma färg som sadeln har.

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
603
Senast: Mli
·
Hästmänniskan Det börjar bli dags för mig att leta efter en ny häst och jag undrar om ni har något tips på en ny ras som skulle passa mig. Jag är...
Svar
19
· Visningar
964
Senast: ufot
·
Tävling Jag har blivit allt mer sugen på att börja tävla dressyr med min häst. Tänker att jag vill börja med att göra en programridning och ett...
Svar
5
· Visningar
1 195
Senast: Fiorano
·
Ridning Hejsan! Har en hopphäst som jag inte passar alls i hoppningen med. Hon blir osäker och jag med. Jag tycker bara det är otäckt.. så...
Svar
16
· Visningar
2 173

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix
  • Födda 2024

Omröstningar