Ljud i Windows Media Player?

M

mirandis

Jag har precis installerat min nya dator och allting funkar utmärkt utom EN endaste liten störig sak. Jag får nämligen inget ljud när jag spelar upp film i Windows media player! MP3:or går finnemang, så ljudkortet fungerar som det ska. Det måste vara någon liten grej i Windows media player som gör att det inte fungerar, och jag blir galen för jag hittar inte felet!

Någon som stöt på problemet och möjligen vet hur det kan lösas? :confused:
 
Sv: Ljud i Windows Media Player?

Ah, det där känner jag igen! Väntar spänt på om du får något svar.
 
Sv: Ljud i Windows Media Player?

Vad är det för filmer du syftar på?
 
Sv: Ljud i Windows Media Player?

Om du har flerkanalshögtalare till datorn bör du kolla att du stoppat i rätt sladd i rätt uttag. Kan vara felinställd typ av högtalare. DVD/CD-ljudet inte påslaget/ikopplat. Finns många alternativ.
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

IT & mobiler Kan man på nått sätt ställa in internet så att den spelar upp alla videoklipp som man klickar på med Windows Media Player och inte VLC...
Svar
1
· Visningar
867
Senast: Snubbelfot
·
IT & mobiler Vill se Idol på tv4's hemsida. När jag trycker upp klippen står det att jag måste installera wmp 11. När jag försöker installera det...
Svar
3
· Visningar
871
Senast: Cafer
·
IT & mobiler Nu börjar jag tröttna på att inte veta vad som är felet med min dator! När jag ska titta på filmer som bukefolket lagt upp på nätet blir...
Svar
6
· Visningar
837
Senast: Laban
·
M
IT & mobiler Jag blir galen! Det är så trist att allting måste krångla så fort man ska göra nåt nytt med datorn... Aldrig kan det gå problemfritt...
Svar
2
· Visningar
1 234
Senast: No1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp