Ljósvaki frá Akureyri

fia0

Trådstartare
Den vackra isabellen som tävlade på VM i norrköping 2005. Var finns han nuförtiden?

Sv: Ljósvaki frá Akureyri

Han finns nuförtiden i Norge, jag såg honom på Worldcup 2010 i Odense i Danmark förra helgen där han kom tvåa i femgång b-finalen.

Ja, det tror jag. Känner inte till något om en hemsida, men googla på hans namn så får du kanske fram något :)
Ryttaren hette Stine Helene Sørvåg. Kolla på www.worldtoelt.dk

displayimage.php

displayimage.php

displayimage.php

displayimage.php

displayimage.php

displayimage.php

displayimage.php

Visst är han! Har sedan VM i Norrköping inte kunnat sluta hoppas på att han någon gång skall betäcka i Sverige.

Det er jo ikke umulig å kjøre hopper til Norge for bedekning heller ;) Det er ikke såå langt :)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter I veckan pågår Gæðingakeppni-SM för Islandshästar på Himmelstalund i Norrköping. SVT träffade islandshästen Felix frá Gafli och Linnéa...
Svar
0
· Visningar
111
Senast: Gunnar
·
Träning Hej! Har en fundering på den svenska islandshäst landslaget. Hur tar folk sig dit? Har en kusin vars dotter verkligen vill tävla...
Svar
1
· Visningar
263
Senast: Roheryn
·
Islandshäst Jag funderar på att ev börja testa på islandshäst-ridning. Har mest ridit d-ponny på senare år. Har en hel hög blandade frågor.🙂Vad är...
Svar
16
· Visningar
1 710
Fälttävlan Hej! Jag har på sistone funderat över tävling med ”min” islandshäst, men jag vill inte tävla i femgång/fyrgång. Då både jag och hästen...
Svar
11
· Visningar
2 754
Senast: xfie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka